Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, vakuutuksiin 120 e/kk!!

Vierailija
23.01.2013 |

Otinpa tässä selvää vapaapäivänä, kuinka paljon kuussa meidän perheellä menee vakuutuksiin rahaa.

Meillä on kotivakuutus 310 e/v, mökin vakuutus 300 e/v, autoneuvovakuutus + liikennevakuutus, kevyt Kaskoineen 611 e/v, lapsen vakuutus 184 e/v, ja minun tapaturmavakuutus 50 e/v

yhteensä nämä vakuutukset tekevät kuukausitasolla 120 e/kk!

Mökin vakuutus on Fennialta, ja vanha sopimus, jota ei raaski ottaa pois, kun siinä on tosi kattavat korvaukset mukana myös palovakuutus.

Liikennevakuutus/ajoneuvovakuutus on Volvon Farmariautosta, ja koska olen surkea kuski, pitää olla suht kattava turva tässäkin.

Kotivakuutus on pakollinen, koska se oli vuokrasopimuksen ehto. Meillä on myös palovakuutus mukana kotivakuutuksessa ja kattava korvausmäärä, koska meillä on perittyjä, arvokkaita huonekaluja yms.

Lapsivakuutus on otettu esikoiselle ennen syntymää, en tiedä pitäisikö tästä sitten luopua?

Tapaturmavakuutus on sitä varten, että jos harrastuksessa sattuu jotakin esim. jalka menee tmv, niin saisi helpommin ja nopeammin hoitoa.

Pitäisikö tästä luopua? Toisaalta 50 e/v ei ole kallis hinta tuosta vakuutuksesta.

En tiedä, hirveästi vain menee rahaa jos kerran kuussa menee 120 e pelkästään vakuutuksiin rahaa...

Mitä mieltä? Entä teillä muilla?

Nelihenkinen perhe.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sisältyy

- kotivakuutus

- auto (liikenne + täyskasko)

- 5x tapaturmavakuutukset (korvaavat myös harrastustoiminnan eli tästä tulee säästöä lähes 100€ vuodessa kun ei tarvitse ottaa lapsille vakuutusta lisenssin yhteydessä)

- pariturva, korvaussumma 150 000€

Vierailija
2/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelkästään mun auton kasko+liikennevakuutus on 1500 euroa vuodessa.

Siihen päälle miehen auton vastaavat, kolmen lapsen vakuutukset, kotivakuutus 700 eur/v, mökki, miehen ja mun tapaturmavlkuutukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vakuutukset 3500 dollaria vuodessa. Tuossa yhden auton ja kämpän vakuutus, sekä meidän omavastuuosuus medical/dental/vision planista.

Kyllähän niistä saa maksaa.

Vierailija
4/4 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 autoa, 3 lasta, 2 aikuista ja koti on vakuutettu. Meillä ei mitään kummoisia rahoja ole sukan varressa, joten ei uskalleta mennä riskillä ja elää ilman vakuutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan