Postinjakajia paikalla?
Millaiset työvarusteet saa työn puolesta? Joutuuko itse hankkimaan tuuli- sade- ja toppavaatteet? Työhän on kuitenkin ulkona säiden armoilla säällä kuin säällä.
Kommentit (9)
sadepukua saa edes pahimmille kaatosateille? Entä jalkineet ja pyörän varusteet kuten nastarenkaat?
Lisäksi saa tilata vuosittain tietyllä summalla työvaatteita oman valinnan mukaan.
Pitääkö se tuulta ja vettä kaatosateessakin jos kerran sadevaatteita ei saa erikseen?
Paljon mukavampi päälläkuin sadevatteet.
Googleta Gore-tex, löytyy lisää tietoa.
Eli gorepuku pitää jakajan kuivana kaatosateessakin eikä laske vettä läpi kuten tuulipuvut tavallisilla lenkkeilijöillä.
Se sininen virkapuku on yllättävän hyvä, vesi jää ulkopuolelle, ja kärryä pukatessa saat sateenvarjon. talveksi paksu paita alle ni johan on lämmin. hanskojakin löytyy, jotkut päteviä jotkut ei. mitään nastarenkaita et saa, ne pitää kattaa kulukorvauksilla jos omalla autolla ajat. kengät hommaat itse. muuta vaatetusta saat itse laittaa alle järkeä käyttäen. lähtöpalkka taitaa olla päiväjakelussa aika tasan kympin tunti, kehä3sen sisällä karvan verran enemmän.
Sadevarusteita en ole ainakaan nähnyt niillä. Joskus on ollut siviilimallin sadetakki pahimmilla sateilla. Yleensä meidän postilla on sama sininen työasu satoi tai paistoi ja kai siinä kastuu jos koko lenkin sataa.