Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytölle nimeksi Pääsky? Mitä mieltä?

Vierailija
23.01.2013 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsky? Ihana nimi! Mutta miten taas olisi vaikka;

Talitintti? Varis? Korppikotka? Korppi? Västäräkki? Valkoselkätikka? Pesä? Muna?

Kaikki ihania nimiä ihanalla pikku tytölle!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
22/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te ihmiset voitte kirjoittaa noin rumasti ja ilkeästi jostakin nimestä?

Ettekö ajattele, että se on nimenä jollakin ihan oikealla ihmisellä?

Mitä ajattelisitte, jos teidän omasta nimestänne kirjoitettaisiin tuolla lailla?

Voin vastata, että itselleni tuli suorastaan likainen olo. Minun etunimeni (jota en nyt paljasta tässä) on nimittäin kerran haukuttu tällä palstalla aivan maan rakoon ja siitä on keksitty niin herjaavia muotoja, että en voi edes toistaa niitä tässä. Tunsin, että siinä nöyryytettiin paitsi minua myös vanhempiani, jotka sen nimen olivat minulle rakkaudella valinneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsky? Ihana nimi! Mutta miten taas olisi vaikka;

Talitintti? Varis? Korppikotka? Korppi? Västäräkki? Valkoselkätikka? Pesä? Muna?

Kaikki ihania nimiä ihanalla pikku tytölle!!!!!!!!!!!!!!!!!

Räkättirastas

Vierailija
24/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- What's your name?

- Pääsky

- Sorry? Paaska?

- No, Pääsky

- ohh... What does it mean?

- Swallow

- ...! Well, do you?

Vierailija
25/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsky EI ole nimi. Ei ainakaan ihmisen.

Mitä ajattelisitte, jos teidän omasta nimestänne kirjoitettaisiin tuolla lailla?

Voin vastata, että itselleni tuli suorastaan likainen olo. Minun etunimeni (jota en nyt paljasta tässä) on nimittäin kerran haukuttu tällä palstalla aivan maan rakoon ja siitä on keksitty niin herjaavia muotoja, että en voi edes toistaa niitä tässä. Tunsin, että siinä nöyryytettiin paitsi minua myös vanhempiani, jotka sen nimen olivat minulle rakkaudella valinneet.

Vierailija
26/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä laittaisin kuitenkin tokaksi nimeksi.

Vierailija
27/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on muutamia kymmeniä Pääsky-nimisiä ihmisiä. Tunnen heistä yhden. Toivon, että tämä ketju ikinä osu hänen silmiinsä.

Vierailija
28/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- What's your name?

- Pääsky

- Sorry? Paaska?

- No, Pääsky

- ohh... What does it mean?

- Swallow

- ...! Well, do you?

ehkä parempi tokana nimenä

Vierailija
29/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kivoja lintunimiä:

Kiuru

Kerttu

Joutsen

Vierailija
30/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te ihmiset voitte kirjoittaa noin rumasti ja ilkeästi jostakin nimestä? Ettekö ajattele, että se on nimenä jollakin ihan oikealla ihmisellä? Mitä ajattelisitte, jos teidän omasta nimestänne kirjoitettaisiin tuolla lailla? Voin vastata, että itselleni tuli suorastaan likainen olo. Minun etunimeni (jota en nyt paljasta tässä) on nimittäin kerran haukuttu tällä palstalla aivan maan rakoon ja siitä on keksitty niin herjaavia muotoja, että en voi edes toistaa niitä tässä. Tunsin, että siinä nöyryytettiin paitsi minua myös vanhempiani, jotka sen nimen olivat minulle rakkaudella valinneet.

Suomessa on muutamia kymmeniä Pääsky-nimisiä ihmisiä. Tunnen heistä yhden. Toivon, että tämä ketju ikinä osu hänen silmiinsä.

ja se ei todellakaan ole mikään ihmisen nimi - mutta leiki sä vaan marttyyriä.

Vierailija
31/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svala? Suomennetussa muodossa Svaala?

Vierailija
32/32 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen sisustusbloggaaja, osoite oli joku pikkuvarpunen ja hänen tytön nimi on siis varpunen. Mahtaako sama henkilö miettiä nyt nimeä toiselle lapselle? heh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi