Laukeaako teidän miehet kaikissa asennoissa?
Tällaista olen ruvennut miettimään: saako miehet normaalisti orgasmin helposti kaikissa asennoissa vai onko jotkut parempia? Oma mieheni ei saa kuin siten, että jalkani on nostettu hänen olkapäilleen. Muuten ei millään... Ja ennen kuin alkaa kummankaan koosta kuittailu sanon, että olemme molemmat käsittääkseni kooltamme hyvinkin keskivertoja.
Kiitoksia asiallisista vastauksista.
Kommentit (7)
Tällaista olen ruvennut miettimään: saako miehet normaalisti orgasmin helposti kaikissa asennoissa vai onko jotkut parempia? Oma mieheni ei saa kuin siten, että jalkani on nostettu hänen olkapäilleen. Muuten ei millään... Ja ennen kuin alkaa kummankaan koosta kuittailu sanon, että olemme molemmat käsittääkseni kooltamme hyvinkin keskivertoja. Kiitoksia asiallisista vastauksista.
Tällaista olen ruvennut miettimään: saako miehet normaalisti orgasmin helposti kaikissa asennoissa vai onko jotkut parempia? Oma mieheni ei saa kuin siten, että jalkani on nostettu hänen olkapäilleen.
Jos oisin ilkee niin sanoisin vaan ettet osaa. Mutta oikeesti tuo on miehelle todella kiihottava asento, näkee kaiken olellisen, pääsee syvälle ja kontrolloi tilannetta.
Jospa miehesi ei pysty olemaan laukeamatta tuossa asennossa kiihottumisen takia :) Muissa asennoissa pystyy jarrutteleen.
Itse olen paininut saman vaimon kanssa 20 vuotta, mulla kesti todella kauan ennenku pystyin jarruttelee takaa päin kontallaan työstäessä. Nyt on todella nautinnollista kun siitä pystyy nauttimaan eikä vaan pikaista kassien tyhjennystä.
Siis totta kai, toiset asennot on helpompia kuin toiset. Jokaisella on omansa, ei varmaan voi yleistää.
Mä en oikein taho laueta, kun olen kontallaan olevan naisen selän päällä hajasäärin ja panen siitä pilluun. Sisänsä ottaa pattiin, kun naiseni nimenomaan haluaa tollai, kun sillä on sonnifantasia.
Selin makuulla tulee huonommin kuin muissa asennoissa. Jos käsipelillä tehdään, niin mies tykkää seistä tukevasti jaloillaan.
Meillä on kyllä juuri kuin AP:lla. Ja kyllä se meillä - enkä nyt tarkoita vihjailla tielle kokoasioista - johtuu siitä, että tässä asennossa naisen alapää tuntuu tiukimmalta. Näin sanoo myös mieheni. Ja meillä miehellä on siis myös aika ohut penis, vaikka muuten onkin maailman ihanin ;)
Mitä kokoasioihin tulee, niin nuo ei ainakaan meidän 20 vuotta kestäneessä suhteessa ole enää mikään tabu - minä tiedän, että miehellä on pieni ja hän sen myös itse avoimesti myöntää, itsetuntonsa tai miehekkyytensä tästä yhtään kärsimättä. Välillä vain naurattaa pariskunnat, jotka yhteisesti uskottelevat toisilleen ihan naurettavia asioita.
Ainakin itselläni on vaikeuksia saada orgasmi, mikäli nainen on ylhäälä. En ilmeisesti saa "laitatuntumaa" tarpeeksi, olisiko siinä syy teilläkin?
Laukeaa asennossa kuin asennossa!