Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olettesalilla saaneet selluliitin pois takapuolesta ja takareisistä.

Vierailija
23.01.2013 |

Millä aikataululla ja mimmoisella treenillä tämä tapahtui? En ole ylipainoinen, mutta minulla on vähän selluliittia takapuolessa sekä takareisissä ja se on näkyvää. Onko ok, jos käyn 3 x salilla viikossa ja tarviiko enemmän aerobista vai lihaskuntoilua? olen käynytb 1X viikossa bodypumpissa ja 2X salilla, mutta ei nuo selluliitit lähe mihkään. Juon vettä myös paljon. olen nyt noin 7kk tehnyt näin ja ei auta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanha ketju, mutta vastaan kuitenkin. Spinningillä selluliitit lähtee. Tarvitaan kuitenkin useampi kerta viikossa sekä se, että tekee liikkeet kunnolla eikä vain istu pyörän satulassa =) Itselläni hommaan meni n. vuosi.

Vierailija
2/19 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

selluliitti voi lähteä viikossa. Nimittäin mehupaastolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksen päältä ja lihaksen saaminen esiin. Kunnon painoilla kunnon treeniä, unohda kaikki lähentäjäloitontajalätkyttelyt ja tee kyykkyjä, prässiä, mavea (selkäliike mutta ottaa perseeseen ja takareisiin). Siisti ruokvalio ja päälle aerobista.

Vierailija
4/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun treenasin, oli mulla sellua takapuolessa ja reisissä vaikka olin hoikka ja kiinteä. Näytti olevan salilla monella muullakin naisella. Toisaalta kaikilla treenaamattomilla tai ehkä jopa ylipainoisilla ei selluliittimuhkuroita ole.

Itselläni sellu väheni huomattavasti kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois, vaikka lopetin samoihin aikoihin myös kuntoliikunnan.

Vierailija
5/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun treenasin, oli mulla sellua takapuolessa ja reisissä vaikka olin hoikka ja kiinteä. Näytti olevan salilla monella muullakin naisella. Toisaalta kaikilla treenaamattomilla tai ehkä jopa ylipainoisilla ei selluliittimuhkuroita ole.

Itselläni sellu väheni huomattavasti kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois, vaikka lopetin samoihin aikoihin myös kuntoliikunnan.

Itselläni on kuparikierukka joten ei ole hormonaalista ehkäisyä. Taidanpa kokeilla kunnolla aloittaa aerobista sillä on jäänyt vähemmälle se. Ja painot minulla kyykyissä yms on ok. Ehkä voisin vielä ruokavaliota katsella uusiksi.. Koska olen hoikka en ole pitänyt sitä niin tärkeänä asiana sillä kulutan enemmän kuin syön....

Vierailija
6/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun treenasin, oli mulla sellua takapuolessa ja reisissä vaikka olin hoikka ja kiinteä. Näytti olevan salilla monella muullakin naisella. Toisaalta kaikilla treenaamattomilla tai ehkä jopa ylipainoisilla ei selluliittimuhkuroita ole. Itselläni sellu väheni huomattavasti kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois, vaikka lopetin samoihin aikoihin myös kuntoliikunnan.

Itselläni on kuparikierukka joten ei ole hormonaalista ehkäisyä. Taidanpa kokeilla kunnolla aloittaa aerobista sillä on jäänyt vähemmälle se. Ja painot minulla kyykyissä yms on ok. Ehkä voisin vielä ruokavaliota katsella uusiksi.. Koska olen hoikka en ole pitänyt sitä niin tärkeänä asiana sillä kulutan enemmän kuin syön....

Vierailija
7/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun treenasin, oli mulla sellua takapuolessa ja reisissä vaikka olin hoikka ja kiinteä. Näytti olevan salilla monella muullakin naisella. Toisaalta kaikilla treenaamattomilla tai ehkä jopa ylipainoisilla ei selluliittimuhkuroita ole. Itselläni sellu väheni huomattavasti kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois, vaikka lopetin samoihin aikoihin myös kuntoliikunnan.

Salitreeni on jalat: kyykyt kiinteällä tangolla, Jalkaprässi istuen, takareidet jalat koukistaen ja etureidet nostaen, sekä jälän loitontajat eteen nojaten joten tehokkaampaa takapuoleen.

Selkälihakset ja vatsat ja sitten käsitreeniä.

Ja bodypumppi ihan kunnon painoilla, aloituspainot 5kg molemmissa päissä.

Vierailija
8/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muuten välillä miettinyt sitä, että teenköhän liikettä (kyykkyä väärin) Koska minulla kireät akilesjänteet ja en pääse kunnolla kyykkyyn kantapohjat maassa.. onkohan siihen ratkaisua?

Vierailija
10/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta ja 15 kiloa pois BMI:n alarajalle, treeninä vain lenkkeily.

Vierailija
11/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kaikki sellut pois hoikasta varresta, kun aloin kasvissyöjäksi, jätin alkoholin, roskaruoan ja sokerin pois ja kevensin liikuntaa, eli rankan salitreenin ja pumppaamisen sijaan aloin joogata, pyöräillä, tehdä kävelylenkkejä, tanssia ja venytellä.

Liikun nyt aikasempaan verrattuna ajallisesti enemmän, mutta teholtaan paljon kevyemmin. Aikaisemmin appelsiinia kasvoi persuuksiin vaikka kuinka jumppasin, nyt ei mitään. Tosin uskon ruokavalion olevan se avainsana tässäkin.

Vierailija
12/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta ja 15 kiloa pois BMI:n alarajalle, treeninä vain lenkkeily.

Itse olen 171cm ja painan 62kg, että vois olla että vaikka sitä laihduttelis parikin kiloa, mutta olen kyllä nyt jo kokoa xs-s / 34-36. Mutta

Kasvissyöjäksi en ala kuitenkaan. Sokerin voisi kyllä jättää, siitä tuskin haittaa olisikaan.

Vierailija
13/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

itse sain selluliitin vähenemään, kun aloin käydä kuntosalilla ja syödä terveellisesti

tuolla on hyvä kuntosaliohjelma mitä käytän

http://www.kolumbus.fi/kuntosali_ja_ruokavalio/

Vierailija
14/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitoin ruokavalion kuntoon. Jätin pois gluteenituotteet (eivät sovellu monenkaan ihmisen suolistolle), samoin maidon juonnin vaihdoin maustamattoman jogurtin ja juustojen syöntiin. Paljon kasviksia, lihaa saa syödä mutta sen täytyy olla laadukasta (ei mitään hunajamarinoitua broileria!). Lisäavuksi otin pari superfoodia, mainittakoon spirulina ja MSM-jauhe. Liiku en juurikaan hyötyliikunnan (muutaman km pyöräilymatka päivittäin) ja 1 x viikossa joogan lisäksi, mutta olen hoikka, kiinteä ja selluton :) sekä erityisen virkeä enkä sairastele enää flunssaa niinkuin ennen.

Vierailija
15/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliosta se lähtee. Puhdasta ruokaa ja mitä tahansa liikuntaa hikeen asti. Keho poistaa kuonat jota sellukin on. Juo paljon vettä!!

Ihan takuulla toimii! Hitaasti mutta varmasti. Kadun koko ikäni kun en tullut ottaneeksi ennen ja jälkeen kuvia.

Vierailija
16/19 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitoin ruokavalion kuntoon. Jätin pois gluteenituotteet (eivät sovellu monenkaan ihmisen suolistolle), samoin maidon juonnin vaihdoin maustamattoman jogurtin ja juustojen syöntiin. Paljon kasviksia, lihaa saa syödä mutta sen täytyy olla laadukasta (ei mitään hunajamarinoitua broileria!). Lisäavuksi otin pari superfoodia, mainittakoon spirulina ja MSM-jauhe. Liiku en juurikaan hyötyliikunnan (muutaman km pyöräilymatka päivittäin) ja 1 x viikossa joogan lisäksi, mutta olen hoikka, kiinteä ja selluton :) sekä erityisen virkeä enkä sairastele enää flunssaa niinkuin ennen.

Jaksaisiko joku seluuliitin voittanut laittaa vaikka päivän ruokavalionsa tänne? Mitä syötte varsinkin aamuisin, jotta jaksatte koko päivän kunnolla? Itsellä on juuri aamulla se ongelma, että leipää tai puuroa on pakko saada, muuten nälkä kurnii vatsassa jo yhdentoista aikaan.

Lisäksi kiinnostaa nuo superfoodit. Mitä ne on ja mistä niitä saa?

Vierailija
17/19 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on mehu paasto

Vierailija
18/19 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisien selluliitti on lähtenyt jo lähes kokonaan, teen lähentäjiä ja loitontajia, jalkaprässiä, askelkyykkyjä, maastavetoja.. Kaikkia niin isoilla painoilla kuin pystyy, niin tuloksia tulee.

Vierailija
19/19 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guamin tuotteet toimivat todella hyvin selluliitin poistoon ja muihinkin iho ongelmiin. Nettisivut löytyy www.guam.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän