Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhen huono tuuri rakennusprojektissa

Vierailija
23.01.2013 |

Itse ainakin menettäisin yöunet kun vielä tommosia yllätyksiä tulisi, muutenkin ainakin meidän projekti oli stressiä täynnä

http://www.ampparit.com/koti-ja-rakentaminen

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laina-ajoista ja vähän mistä sattuu.

Mistä tiedätte minkä verran kukakin maksaa lainaansa tai paljonko edes on velkaa? Ei se itse rakentaminenkaan nyt niiin halpaa ole että asuntolaina on maksettu 10 vuotta nopeammin! Ehkä jossain landella, mutta täällä pk-seudulla puhutaan jo niin isoista summista, että urakoitsijan osuus koko potista on suhteessa pienempi. Tajuatko?

Toisekseen, kaikki eivät halua olla kotona 6 vuotta. Itse olen jo ollut 7 vuotta, 6 vuotta lisää - ei kiitos. Eikä sitä sillä 100 000€ (minkä joku oli laskenut voittaneensa) edes maksaisikaan vaikka palkkani onkin paska.

Koti-isyys? Oliko senkin pituus 6 vuotta? Aikamoisen myyntivoiton meinaatte tehdä. Talo on rakennettu halvalla ja joku haluaa sitten ostaa sen monta sataa tuhatta kallimmalla? Ja minne oma perhe sitten asumaan?

Onko todella näin vaikea uskoa, että kaikki eivät halua rakentaa itse???

Vierailija
22/22 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla raksa-asioiden vääntöä, sitten töihin, siellä saa vääntää ihan ilman raksaakin niin että on ihan uuvuksissa. Ja sitten illalla vielä siivota rakennustyömaata, tarkistaa, selvittää, hankkia, kilpailuttaa aargh. Ehkä jos työ on jotain tyyliä kaupan kassa ja vielä osa-aikaisena, niin sitten rakennustyömaa käykin virkistävästä harrastuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi