nännit kipeänä
Onko kellään ollut menkkaoireena että ois ollut tosi kipeänä nännit? Mulla ei nimittäin oo koskaan ollut nännit kipeänä ennen menkkoja. Nyt on kp 23/27 ja nännit aivan sairaan kipeänä. Onkohan tää oire vain menkoista vai raskaudesta?? Alkaa olla tosi jännät paikat, iiks.
Kommentit (5)
eikö kellään oo tietoa?? Oon miettinyt pääni puhki näitä mun nännejä =) ku yleensä mulla on rinnat tosi kipeänä ennen menkkoja mutta ei nännit. Ne on todella kosketusarat.
yritän kovasti pitää matalaa profiilia ja olla nostamatta toiveita edes kovin korkeille enää, mutta niin vaan varkain ajatukset harhailee :)
Niissä harvoissa kierroissa kun ovuloin, mulla on nimenomaan nännit tosi kipeenä heti ovulaation jälkeen ja muuten rinnat vaan turvonnut, ei kipeet. Ja sitten kun se loppuu, parin päivän sisällä alkaa menkat.
Mutta mä oon miettinyt tätä hommaa just toisin päin, että eikö kaikki plussanneet aina sano, että rinnat pitäisi kipeytyä kun on raskaana, eikä nännit? Sen perusteella mulla ei taida olla paljon toivoa, joten nyt seis kaikki haaveilut! :)
Parempaa onnea teille!
-Q-
...että nännit voivat tulla niin aroiksi, että ei voi nukkua mahallaan, vesi suihkussa melkein sattuu ja vaatteet (rintsikat) käyvät todella kipeää...
Minä itse en kyllä ole vielä niin pitkälle päässyt... nännit on olleet kipeänä vain ovulaation aikoihin...
Ei kait se auta kuin piinailla ja odottaa vielä muutama päivä. Mieheni oli ihan ihmeissään ku valitan että nännit kipeinä ja ettei saa koskea niihin ku sattuu tosi paljon =)
Mulla menkat poissa kohta puoli vuotta. Nyt nännit kipeänä.. Olen jo epätoivoinen, että voisin edes olla raskaana... Mutta jos kuitenkin... En ole testiä tehnyt about 6 viikkoon...