Lue keskustelun säännöt.
Mun elämässä on mennyt kaikki päin helvettiä sitten viimesen vuoden.
22.01.2013 |
Ihan selvät elämänkuvot on menneet sekaisin. Nyt näyttää siltä ettei kohta ole enää avioliittoa, ei työtä, en saa opiskelua valmiiksi, raha-asiat päin vittua.
Opiskelua lukuunottamatta en ole edes itse syypää näihin asioihin.
Miksi voi elämä näin ihmistä mätkiä? Tästä puuttuu enää joko jonkun kuolema tai sairastuminen. Tai oikeastaan.. se sairastuminenkin jo oli. VOI HELVETTI.
Vähän aikaa näytti edes työn osalta elämä selvältä, nyt ei varmuutta edes kesästä.
Miten paljon pitä yhden ihmisen kantaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
huonot asiat tuntuvat kasaantuvan, samoin kuin hyvät asiat!
Minulla vastaavassa tilanteessa auttoi (vaikka ei yhtään lohduttanut ahdistukseen, suruunm, vihaan, pettymykseen, pelkoon, vitutukseen) se, että mikään ei onneksi kestä ikuisesti.
Kymmenen vuoden kuluttua asiat voivat olla täysin päinvastoin, tai jopa viiden vuoden kuluttua.
Nyt sulla asiat on persiistä. Sanon vain, että älä anna periksi, taistele sitä vastaan, että vajoat vielä syvemmälle. Jos vain jaksat yritä selvittää esim. talouspuolella (ota yhteyttä kunnan velkaneuvontaan, älä ota pikavippejä, pyri tekemään taloudellisia järjestelyjä, elä säästäväisesti ja pyri maksamaan laskut ajoissa tai sopimaan maksuista jne)