Voi ei! Tein vahingossa lattiaan puhtaan kohdan. :(
Joo, tämä oli ihan puhdas vahinko, enkä ymmärrä miten en ollut huolellisempi. :( Lattialla oli tahra, ja ennen kuin tajusinkaan, olin pyyhkinyt sen. Nyt sitten lattia sen ympärillä näyttää hirveän likaiselta. Mitä teen?! Pitääkö mun tosissaan pestä sitten tästä puhtaan kohdan ympäriltä koko lattia? Siihen menee koko yö! Helppiä!
Kommentit (9)
sählää, että tekee uuden tahran edellisen tilalle! Miten pärjäisimmekään ilman miesten apua ;)
niin heitä likainen sukka siihen päälle.
Itsellänikin on käynyt noin montakin kertaa. Tosin puhdistettu kohta on ollut seinässä tai kaapin ovessa, ja näissähän ei sukkakeinoa voi käyttää.
Mullekin on käynyt noin. Kyllä siinä on hommaa, että saa lattian/seinän/minkä tahansa taas tasaväriseksi!
miksi joillain ihmisillä on niin paljon erikokoisia tauluja pitkin poikin seiniä. Niiden on pakko peittää noita tahroja...
Itsellänikin on käynyt noin montakin kertaa. Tosin puhdistettu kohta on ollut seinässä tai kaapin ovessa, ja näissähän ei sukkakeinoa voi käyttää.
Hei onnistuu sukkajuttu mainiosti myös seinällä tai kaapin ovessa. Itse olen aina teipannut sukan kiinni tapettiin, mutta sujuu varmasti sinitarrallakin.
on aika kahvia pannunpohjalla näitä tilanteita varten. Ei tarvitse kuin puoli mukia kaataa sitä kahvia ja jollain likasella sukalla levitellä, nin puhdas kohta on poissa.
Ja kyllä sillä sukalla voi kaapinoviakin sutaista jos niihin on erehtynyt rätillä koskemaan.
Kerran pyyhin seinästä jotain pois ja pääsyin kuuraamaan koko asunnon. Onneksi se oli vain yksiö mutta monta päivää siihen meni.