Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi parit eroavat, kun salarakas on poissa?

Vierailija
06.12.2005 |

Olen huomannut tämän viimeaikoina. Kun miehellä on pitkä suhde rakastajattareen, vaimo pysyy siinä tiukasti vaikka tietää suhteesta, eikä pari eroa, vaikka salarakas kuinka toivoo. Kun toinen nainen häpipyy kuvioista, tulee erokin vuoden-muutaman vuoden sisällä. Yleensä se vaimo haluaa eron.

Esimerkkejä: Tauski ja Virpi, kun Virpi kypsyi eikä suostunut tapaamaan Tauskia vuosiin, halusikin Tauskin vaimo erota ja nämä kaksi päätyivät sitten pitkän tauon jälkeen yhteen.

Danny ja Armi: Liisa tiesi Armista aina, mutta antoivat näitä " pysymme rinnakkain ikuisesti huolimatta vastoinkäymisistä" -haastatteluja. Kun Armi kuoli, Liisa Lipsanen otti muutaman vuoden kuluttua eron.

Lähipiirissä on samanlainen juttu, tuttu oli salarakkaana vuosia, ja vaimo esitti, että häntä ei haittaa, eikä aio erota. Antoi aina miehelleen anteeksi. Kun tuttuni laittoi miehen kanssa poikki, vuoden kuluttua pari erosi, eniten vaimon tahdosta. Nyt mies tapailee vapaana ex-rakastajatartaan.

Mikä ihme saa ihmiset eroamaan siinä vaiheessa, kun siitä toisesta naisesta on päästy eroon??? Ja nimenomaan vaimo haluaa erota, olisi tyytyväinen? Mä en tajua tuota logiikkaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa ei ole enää mitään. Vaimo on yhdessä omistushalusta ja kilpailun takia, ei rakkaudesta. Kun kilpailija katoaa, jäljelle ei jää yhtäkään syytä olla yhdessä.

Vierailija
2/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on aika yleistä. Toinen nainen oli se suhteen viimeinen sisältö kummallekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOINUT YHTÄÄN LUOTTAA siihen paskaan, enkä voinut unohtaa. Vaikka yritin. Vieläkin sattuu...

Vierailija
4/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se hel*vetin paha olo sisältä ei kadonnut, ei luottanut, vaikka kuin miestä rakasti ja olisi halunnut säilyttää lapsilla kodin.

Vierailija
5/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun salarakas häviää kuvioista tajuaa vaimokin ettei mies ollut jonkun toisen naisen mielestä houkutteleva, silloin kulminoituvat omatkin tyytymättömyyden aiheet

moni ei voi vaan antaa salarakkaalle periksi ja taistelee viimeiseen saakka

mun miehen ex sanoi miehelle viimeisessä asiallisessa keskustelussaan: " salarakkaasi" voitti

eli kilpailutilanteesta on kysymys

Vierailija
6/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jaksoit olla salarakkaana? oliko vaikeaa ja tiesitkö että mies tulee jättämään vaimonsa?

Itse siinä tilanteessa ja raskasta on. Kuinkahan yleistä on että mies oikeasti jättää vaimonsa.. mietin millainen tulevaisuus meillä on.

Vierailija
7/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko tosiaan, että se mies ei muka pettäisi teitäkin? jos suhde alkaa pettämisellä, loppuukin se siihen, aivan varmasti.