Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokrattiin pieni ok-talo mieskaverin kanssa

Vierailija
22.01.2013 |

nyt hän on häipynyt kuvioista lähes tyystin. On kavereiden ja veljensä luona siellä entisellä paikkakunnalla josta muutimme. Matkaa ei kyllä ole kuin n. 30km mutta mä nyt ajan töihin sinne täältä ja hoidan talon pidon lähes yksin. Alkaa tulla ajatus että vuokraan asunnon taas sieltä entiseltä paikkakunnalta ja lähden kans.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sun nyt vissiin kannattaa tehdä. Tsemppiä.

Vierailija
2/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi sinne kauas, kun ette kumpikaan halua olla siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatus tuntui hyvältä, molemmat sitä silloin haluttiin. (kesällä) nyt tilanne on tämä että kaveria ei näy juuri koskaan siellä. Jos soitan niin ympäripyöreitä puhuu ja sanoo että tulee illalla. Joskus tulee joskus ei.Oomme nuoria vielä ja sillä tais se juoksuaika tulla vielä takasin, luulen.ap.

Vierailija
4/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatus tuntui hyvältä, molemmat sitä silloin haluttiin. (kesällä) nyt tilanne on tämä että kaveria ei näy juuri koskaan siellä. Jos soitan niin ympäripyöreitä puhuu ja sanoo että tulee illalla. Joskus tulee joskus ei.Oomme nuoria vielä ja sillä tais se juoksuaika tulla vielä takasin, luulen.ap.

sittenhän on tosi hyvä, että tuli ilmi tässä vaiheessa.

Vierailija
5/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaan vuokrasitte sen talon. Nyt ei kun soitto vuokranantajalle ja irtisano soppari.

Vierailija
6/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole määräaikainen vuokrasoppari. Silloin nimittäin saatatte joutua olemaan kiinni talossanne määräajan päättymiseen saakka.