Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estoja, miten niistä eroon (älkääkä sanoko että mene terapiaan)

Vierailija
22.01.2013 |

Taustaa, 40 nainen, takan 20 vuoden suhde, nyt uusi suhde, kestänyt parisen vuotta, välissa pari vuotta sinkkuelämää.....

Seksuaaliset toiveeni: en minä vaan voi suutani aukaista ja sanoa että haluaisin kokeilla sitä ja tätä ja tuota. haluan että taivas on rajana… mutta ei.

kateellisena kuuntelen kuinka toiset naiset voivat ehdottaa mitä vaan ja viekoittelevat näteillä alusvaatteilla ja sylitansseilla miehiään. en minä vaan.

kyllähän minä aloitteita teen, mutta nekin mielestäni aika tylsästi. en minäö osaa temppuja, ja hienosti kutitella oikeista kohdista. harmittaa sinällään, kun minulla on ihana mies ja minä olen vain tämmöinen. hän ansaitsisi parempaa.

kyllähän minä mieheni tarpeet täytän, ei se siitä ole kiinni. ei minun miehen tarvitse käydä vieraissa sen takia ettei naiseltaan saa toiveitaan täytettyä. voi että, kyllähän minä haluan, ja kovasti. mutta se rohkeus puuttuu. pelkään vaan liikaa inhoavaa katsetta toisen silmissä.

en edes humalassakaan tuota lukkoa ole murtanut. se on niin lujassa.

Miten ihmeessä toiset naiset tuohon pystyvät, mikä taikasana heillä on että pystyvät esittämään toiveitaan? mikä ihme? onko se vain minun päässä oleva vika? häpeän tätä asiaa oikeasti tosi paljon, en ole kertonut asiasta kellekään. kaikki luulevat toista minusta, että olen villi ja estoton. paskanmarjat, estoja täynnä. vaikka tietyissä asioissa seksuaalisuuteni suhteen olen mennyt eteenpäin, niin tässä asiassa menen vaan taaksepäin.

ymmärrän että ei pitäsi takertua menneeseen yli 20 vuotta siten tapahtuneisiin asioihin. entinen mieheni torppasi silloin kaikki ehdotukseni.ei minun toiveet ole ”likaisia”, mutta ne on saatu siltä tuntumaan aina. jopa minut on saatu tuntemaan likaiseksi. ei tuota likaa voi pyyhkiä. ei. tai haluan sen tulevan pyyhityksi, mutta kun ei minulla ole siihen voimia, taitoja ja mitään poppakonstia.

En tiedä miten tuota lukkoa hakkaisin auki? Olenko ainut nainen tämmöisen ongelman kanssa??? Mieheni sanoo minua ihanaksi ja parhaaksi naiseksi juuri hänelle. mutta kun hän kysyy että mitä toivoisin hänen minulle tekevän, vastaa aina, "minun on hyvä näin" tietää kyllä minun lukoistani...olen kieltänyt kysymästä enää, koska en voi vastata ikinä muuten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että ollaan molemmat tosi estoisia. Se johtuu ankarasta kasvatuksestamme ja vanhempiemme suhtautumisesta seksiasioihin.

Pari vuotta ollaan oltu naimisissa ja ensimmäiseen yhdyntäänkin kului kuukausi häistä. Emme pysty olemaan toistemme hyväiltävänä muuten kuin pimeässä tai sitten hyväilemme toisiamme petion alla.

Lisäsksi emme voi luontevasti puhua toisillemme seksistä. Tämä on pattitilanne. Seksi on mieheni osalta nopeaa, en oikeastaan ehdi mukaan ollenkaan. Joskus olen ajatellut, että pitäisikö meidän lopettaa seksitouhut kokonaan, mutta toisaalta kaipaan läheisyyttä ja sitä hyvää oloa, minkä seksistä saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän