Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä idiootti, joka jankkaat ettei pyörätuolissa oleminen ole ongelma...

Vierailija
22.01.2013 |

Haluatko tulla tänne argumentteinesi selittämään, että MIKSI.

En itse kyllä ottaisi pyörätuolissa olevaa miestä, ihan vaan sen takia, koska en haluaisi hoitaa puolison vessa-asiointeja ja suihkussakäyntejä. Puhumattakaan pidätysvaivoista ja impotenssista..

Eihän se toine pysty tekemään muuta kuin makaamaan lahnana sängyssäkään, jos sillä nyt jotenkin ees nousisi seisomaankaan!!

Olet naurettava.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on noin paha olla?

Vierailija
2/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörätuolissa, asuu yksin, joten ei kenenkään tarvii sitä nostella yhtään minnekään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tulla tänne argumentteinesi selittämään, että MIKSI. En itse kyllä ottaisi pyörätuolissa olevaa miestä, ihan vaan sen takia, koska en haluaisi hoitaa puolison vessa-asiointeja ja suihkussakäyntejä. Puhumattakaan pidätysvaivoista ja impotenssista.. Eihän se toine pysty tekemään muuta kuin makaamaan lahnana sängyssäkään, jos sillä nyt jotenkin ees nousisi seisomaankaan!! Olet naurettava.

Jos sua häiritsee niin älä yleistä. Eikä kaikki pyörätuolissa olijat tarvitse apua vessassa eikä niillä ole pidätysvaivoja. Vai miten luulet että ne asuu yksin?

Vierailija
4/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaiset voivat olla hyvinkin omatoimisia, sitkeitä jne... Niiden, anteeksi meidän on itse asiassa pakko olla.

Voihan se pyörätuolimies olla vaikka tosi hyvä käsistään tai suuseksitaidoiltaan. On myös vaivoja, joiden takia ihminen on pyörätuolissa, mutta alapää toimii kuitenkin.

Vammaisten sääliminen, ennakkoluulot yms. pitäisi lopettaa ja nähdä hyvät puolet arjessa, joka ei vastaa omaa käsitystä hyvästä arjesta, mutta joka saattaa omalla eriävällä tavallaan olla jopa säälivän ihmisen arkea tyydyttävämpää ja onnellisempaa.

Vierailija
5/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuolissa istuvia on todella monenlaisia ja heidän avuntarpeensa on täysin yksilöllinen. Tuskin sinä nyt esimerkiksi jollekin Leo-Pekka Tähdelle kehtaisit selittää tuollaisia yleistyksiä kuin aloituksessasi!

Likimainkaan kaikilla ei ole ongelmia pidätyskyvyn tai vaikkapa erektion suhteen.

Vierailija
6/6 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kyllä ottaisi pyörätuolissa olevaa miestä, ihan vaan sen takia, koska en haluaisi hoitaa puolison vessa-asiointeja ja suihkussakäyntejä. Puhumattakaan pidätysvaivoista ja impotenssista..

Jos tuo on sinulle tärkeämpää kuin se, millainen ihminen se toinen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän