Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko takaisin?

Vierailija
21.01.2013 |

Mies jäi kiinni 2vuoden salasuhteesta toiseen naiseen. Jätin hänet, se toinen jätti hänet. Ensin itkeskeli sen toisen perään, toinen ei halunnut enää takaisin. Nyt onkin kääntänyt kelkan ja haluaisi minut takaisin. Tapahtuneesta on kulunut pari kuukautta. Hän sanoo että minä olen se kenet on aina halunnut ja ketä rakastanut, silti teki mitä teki. Voiko tuollaisen jälkeen enää luottaa toiseen? Onko se edes mahdollista.. Kaikki läheiset sanooo että ei missään nimessä voi ottaa takaisin.

Emme asuneet yhdessä, hän opiskelee toisella paikkakunnalla, ei ole lapsia, ei oltu naimisissa. Ainakin vuosi on vielä opiskeluja jäljellä hänellä.

Mä olen niin sekaisin tästä kaikesta. Rakastan häntä edelleen kaikesta huolimatta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pysty edes seurusteluaikana olemaan uskollinen. Mies on raukka jäänyt tyhjän päälle, kun ei se salasuhde halunnutkaan mitään pysyvää ja nyt sinä oletkin yllättäen se jonka haluaa. Et varmasti pysty enää häneen luottamaan. Haluatko todella suhteen, jossa joudut pelkäämään ja jännittämään, että joudut käymään kaiken läpi uudelleen.

Vierailija
2/3 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule nyt hyvä ihminen järkiisi, sä olet se kakkosvaihtoehto, ja tuut varmasti aina olemaankin, varalla, kunnes parempi löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ihan tosissaan usko miehen vakuutteluja, ethän. Rakkaus on toki toisinaan sokea mutta pidähän nyt miehen suhteen järki päässä. Jos hän vielä vuoden päästä vakuuttelee ehtymätöntä rakkauttaan sinuun ja sinä olet saanut käsiteltyä edelliset pettämiset ja eron - ja olet edelleen sitä mieltä, että paluu yhteen on hyvä idea, niin toteuta se sitten. Mutta nyt pysy vahvana ja erossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme