Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Sano mulle heippa ja toivota hyvää matkaa.

Vierailija
21.01.2013 |

Mä olen kohtapuoliin vaihtamassa hetkeksi maisemaa.

Hyvä niin. On hyvä päästä pois kotiympyröistä ja olla hetki itsekseen, kuunnella omia ajatuksia. Takana on hullu vuosi, joka on jättänyt lähtemättömät jälkensä. Muutuin paljon vuoden aikana enkä parempaan suuntaan. On hyvä jopa nukkua välillä yksin. On aika muistella, kuka mä oikeastaan olenkaan. En vain jonkun joku vaan minä. Jos jotain pienen poissaolon aikana muuttuu, niin niin on tarkoitettu.

Odotan sitä, että saan keskittyä tehtäviin uudessa ympäristössä. Toivottavasti muhun ollaan tyytyväisiä. Odotan uusia tuttavuuksia, illanviettoja mutta myös omaa rauhaa.

Olen ymmärtänyt, että ystävyyssuhteeni ovat aika pinnallisia ja perustuvat suurin osa johonkin ulkoiseen, eivät siihen, millainen mä olen ystävänä. Tai sitten perustuvat. Ehkä mä en ole maailman paras ystävä. Mä olen pelannut niillä korteilla, jotka olen saanut, ja voittanut aika monta erää. Niin ei saisi olla. Paha en ole enkä ilkeä. Jospa mä tapaan uuden ihmisen, joka jää mun elämääni. Toivon niin. Määrä ei korvaa laatua, kavereissakaan, olen havainnut. Ketään en kuitenkaan syytä mistään.

Mun pitää ottaa etäisyyttä jopa isääni. Mä olen aina ollut isän tyttö, mutta kun olen sitä muillekin, se ei ole pelkästään hyvä asia. Mua on lähestytty isäni takia, mulle on haluttu kostaa isäni takia. Siitä sai alkunsa viimekeväinen suhdekin, vaikka se ei koko totuus ollutkaan.

Mua jää kotiin odottamaan rakas. Oivalsin, että en edes haluaisi häntä nyt mukaani. Hänenkin pitää miettiä, ketä hän odottaa takaisin, ja onko sitä ihmistä oikeasti olemassa. Toivottavasti on. Toivottavasti aika riittää siihen.

Tiedän, että olen rasittava, rasitan jo itseänikin. Lasken paljon painoa poissaololleni. Toivon todella, että aika riittää siihen kaikkeen. Toistan itseäni.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tuleekaan? Näihin tuntuu törmäävän jatkuvasti. Teinejäkö? MInäkin taisin olla tuollainen 15-vuotiaana.

Käytätkö ihonvärisiä sukkahousuja?

Vierailija
2/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oletkin AIKUINEN.

Käytätkö ihonvärisiä sukkahousuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonteenpiirre. Eikä tuo aloituksen teksti mitään teinitekstiä ole vaan järkevää pohdiskelua.

Vierailija
4/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on aika paha olla. Mistä muusta tuollainen tarkoituksellinen ilkeys olisi merkkinä? Mutta mua ei voi nyt loukata, mä olen tänään koskematon :)

ap

Vierailija
5/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta isäasiasta, kun nyt aloititkin!

Vierailija
6/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet se mursu, joka pompottaa palloa kuonollaan.

ap

oot pelle, et muuta.

Vierailija
8/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain yksi sivuseikka.

ap

Vierailija
9/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä siitä? Se oli vain yksi sivuseikka.

ap

jonka kirjoitit tähän avaukseesi, vaikkei sun olisi yhtään pakko. Joten kerro lisää!

Vierailija
10/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

ap

Mitäpä siitä? Se oli vain yksi sivuseikka. ap

jonka kirjoitit tähän avaukseesi, vaikkei sun olisi yhtään pakko. Joten kerro lisää!

Vierailija
11/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuseikka olet sinäkin.

Vierailija
12/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

ap

Niin, mitä lisää? :)

avauksestasi: "Mun pitää ottaa etäisyyttä jopa isääni. Mä olen aina ollut isän tyttö, mutta kun olen sitä muillekin, se ei ole pelkästään hyvä asia. Mua on lähestytty isäni takia, mulle on haluttu kostaa isäni takia. Siitä sai alkunsa viimekeväinen suhdekin, vaikka se ei koko totuus ollutkaan. "

Miksi pitää ottaa etäisyyttä? Miksi isän tyttöys ei ole nyt hyvä asia?

Miten sua on lähestytty, miksi? Miten ja miksi sulle on haluttu kostaa isäsi takia?

Vierailija
13/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että miehesi hieroo sun varpaitasi illalla.

ap

Sivuseikka olet sinäkin.

Vierailija
14/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, että faija on ollut aina mun puolellani, olin mä toiminut kuinka tahansa. Mutta vuosikaudet mä olen hyvin usein ollut X:n tytär. (hän ei ole julkisuuden henkilö) Mun seurani on kiinnostanut hyötymistarkoituksessa. Oikeat ystävät ja kaverit ovat eri asia. Kaunat virallisissa yhteyksissä (liikeasioita) johtivat kerran siihen, että eräs miesporukka, työkavereita keskenään, keksivät, että mun kauttani voisi loukata mun isääni. Aika vanhanaikaista touhua mielestäni. Suunnitelma muuttui matkan varrella, kun tunteita tuli peliin, mutta periaatteessa sen voisi vieläkin toteuttaa. Toivottavasti kuitenkaan ei.

ap

Mitä tarkoitat? ap

avauksestasi: "Mun pitää ottaa etäisyyttä jopa isääni. Mä olen aina ollut isän tyttö, mutta kun olen sitä muillekin, se ei ole pelkästään hyvä asia. Mua on lähestytty isäni takia, mulle on haluttu kostaa isäni takia. Siitä sai alkunsa viimekeväinen suhdekin, vaikka se ei koko totuus ollutkaan. " Miksi pitää ottaa etäisyyttä? Miksi isän tyttöys ei ole nyt hyvä asia? Miten sua on lähestytty, miksi? Miten ja miksi sulle on haluttu kostaa isäsi takia?

Vierailija
15/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaannu, mutta näen sussa paljon samaa kuin Tuksussa - molemmat upeita rohkeita hemaisevia luxuselämää viettäviä kolmekymppisiä hienostoperheen pikkuprinsessoja, joita kaikki kadehtivat. Asteikolla 1-10 kuinka paljon itse samastut häneen? Onko pinkki sunkin lempivärisi ja skumppa lempijuoma? Lempisana on kaiketikin "mä"?

Vierailija
16/32 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi Tuksu on paljon timmimpi ja sillä on parempi todistus lukiosta. Kadehdin myös hänen hyvännäköisiä bisnesmiespuolisoitaan. Eli enhän mä olekaan yhtään kuin Tuksu, mutta yritän. Mun lempivärini on valkoinen ja lempijuomani on vesi ja kahvi. Olen paljon tylsempi. Ei mulla ole edes silikoneja, ei hiuslisäkkeitä eikä edes tekoripsiä. Olen tylsä tavis. Eikä meillä ole hienostoperhe. Meillä kaikki tekevät töitä, paitsi äiti vähemmän, jotta ehtii enemmän hössöttää. Kukaan ei taida kadehtia minua :( Äläkä sano mua kolmekymppiseksi; mun pitää ehtiä tehdä paljon ennen sitä.

ap

Älä loukkaannu, mutta näen sussa paljon samaa kuin Tuksussa - molemmat upeita rohkeita hemaisevia luxuselämää viettäviä kolmekymppisiä hienostoperheen pikkuprinsessoja, joita kaikki kadehtivat. Asteikolla 1-10 kuinka paljon itse samastut häneen? Onko pinkki sunkin lempivärisi ja skumppa lempijuoma? Lempisana on kaiketikin "mä"?

Vierailija
17/32 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän häipyy muualle.

Munaa merkityksessä sisua, ei penistä, hahhahaha

Vierailija
18/32 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru!

Et todellakaan ole palstalaisten pahimmistoa :)

Vierailija
19/32 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän häipyy muualle. Munaa merkityksessä sisua, ei penistä, hahhahaha

Vierailija
20/32 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, että faija on ollut aina mun puolellani, olin mä toiminut kuinka tahansa. Mutta vuosikaudet mä olen hyvin usein ollut X:n tytär. (hän ei ole julkisuuden henkilö) Mun seurani on kiinnostanut hyötymistarkoituksessa. Oikeat ystävät ja kaverit ovat eri asia. Kaunat virallisissa yhteyksissä (liikeasioita) johtivat kerran siihen, että eräs miesporukka, työkavereita keskenään, keksivät, että mun kauttani voisi loukata mun isääni. Aika vanhanaikaista touhua mielestäni. Suunnitelma muuttui matkan varrella, kun tunteita tuli peliin, mutta periaatteessa sen voisi vieläkin toteuttaa. Toivottavasti kuitenkaan ei. ap

Mitä tarkoitat? ap

avauksestasi: "Mun pitää ottaa etäisyyttä jopa isääni. Mä olen aina ollut isän tyttö, mutta kun olen sitä muillekin, se ei ole pelkästään hyvä asia. Mua on lähestytty isäni takia, mulle on haluttu kostaa isäni takia. Siitä sai alkunsa viimekeväinen suhdekin, vaikka se ei koko totuus ollutkaan. " Miksi pitää ottaa etäisyyttä? Miksi isän tyttöys ei ole nyt hyvä asia? Miten sua on lähestytty, miksi? Miten ja miksi sulle on haluttu kostaa isäsi takia?

tarkoittaa Mickeä kavereineen: jonkun piti panna murua ja kuvata se ja lähettää isille. Niille tulikin suhde, kuvat otettiin vasta suhteen lopussa eikä isukki saanut niitä, koska Micke tykkäsikin murusta oikeasti.Muistan jotain vihjausta että äijät oli kytännyt murua jo aikaismmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän