Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin opintovapaalaisena on ihana tunne, kun mies lähtee

Vierailija
21.01.2013 |

töihin ja lapset kouluun. Täydellinen hiljaisuus :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoro oli tänään klo 10 - 18 eli vapaalta vastasin. Onko yllätys, että joku ei olekaan aamulla klo 9 työssä/lapsia hoitamassa/opiskelemassa. Aika rajoittunutta ajattelua :)

Vierailija
2/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti.

Vierailija
4/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta mahdollistaa tuillaan opintovapaan ja mitä tekee av-mamma - tulee palstailemaan. HÄPEÄ!

Vierailija
5/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ihan sama, vaikka palstailisin kaiket päivät :) Niin muuten viime viikolla kaksi päivää teinkin...ap, sängyssä vielä

Vierailija
6/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuvuoroista! Talo tyhjenee vähitellen, kun lapset lähtevät kouluun!

Vierailija
7/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ihan sama, vaikka palstailisin kaiket päivät :) Niin muuten viime viikolla kaksi päivää teinkin...ap, sängyssä vielä

T. 2

Kyllä töissä käyvät saa palstailla ihan huoletta, mut annas olla jos oot kotona! Ei saa käydä wc:ssä tai syödä tai mitään. Ei mitään taukoja saa ilmeisesti pitää?

Vierailija
8/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimität palkatonta vapaata opintovapaaksi??

Vierailija
9/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muuten sinun palstailusi juuri nyt maksaa? Jotainhan sinunkin kai nyt juuri pitäisi tehdä (olla töissä, hoitaa niitä lapsiasi tai opiskella). Joku rahahan sinullakin juoksee just nyt, arkipäivänä, enkä ole vielä kuullut av-palstailuun myönnettävästä tuesta tai palkasta!

Ja ap:lle. Tiedän tunteen, minulla ihan sama tilanne. Työssä ollessani nousen aina ensimmäisenä, kun muut vielä jäävät sänkyyn, ja olen kaupungin toisella puolella aloittamassa töitäni jo siinä vaiheessa, kun mies ja lapsi kömpivät ylös sängystä, joten to-del-la-kin nautin seuraavat 5 kk opiskelijaelämästäni!

Vierailija
10/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki se mun "työ" nyt tällä hetkellä onkin, gradua teen siis....ap

Vierailija
11/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonut töistä juuri opintovapaata. Se, miten vapaansa rahoittaa, ei liity ainakaan meidän alalla siihen, mistä syystä vapaata anotaan. Opintovapaata ainakin meidän alalla esimiehellä on velvollisuus myöntää, virkavapaata ei aina tarvitse myöntää.

Vierailija
12/12 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin opintojen ihmeelliseen maailmaan.... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän