Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska minua "hoitava" psykiatri vihaa minua, lopetan mt-toimistolla juoksemisen

Vierailija
20.01.2013 |

ja säästän hänen aikaansa parempien ihmisten hoitamiseen.

Nautin saikkuni rauhassa loppuun ja rukoilen joka ilta paranevani masennuksestani ennen saikun loppua.

Sitä ennen teen Valviraan kantelun tosta lääkäristä, joka tuskin johtaa mihinkään, mutta saan näin kevään ajaksi tekemistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko kertoa enemmän, miten viha ilmenee? alkoi kiinnostaa.

Vierailija
2/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sairaampi ihminen sitä enemmän ne valittaa lääkäristä ja tekee valituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saikun sain toiselta lääkäriltä, kun masennukseni vaihtui psykoosiin.

Nyt panttaa terapiaa.. käskee vaan vuoden saikun päätteeksi menemään täysipäiväisesti duuniin.

Törkeää ja ylimielistä käytöstä

mutta minähän olenkin hullu eikä minua tarvitse hoitaa.

Siellä toimistolla istuessani katselen niitä muita potilaita ja mietin, että miksi ne selvästi elämästä syrjäytyneet narkit/alkoholistit/koulujakäymättömät/pitkäaikaistyöttömät ovat minua arvokkaampia.

Viime vkolla siinä odottaessani oli mun vieressä kaksin kappalein jotain vanhoja lähiöruusuja itsevärjättyine hiuksineen, tupakanhaju nousi molemmista.. ja ristus sitä ÄLYKKYYDEEN määrää joka huokui molemmista, siis heidän jutuistaan, molemmat lukivat Seiskalehteä ja toinen taisi omasta kauppakassistaan nostaa Alibi lehden.

Miten minä korkeasti koulutettu, pitkän työuran tehneenä voin saada aivan paskaa palvelua tuolta???

Lopetan käynnit koska minua sorretaan aivan selvästi.

menkööt vaikka kelan päivärahat, mä menen sitten taas töihin ja kohta olenkin taas psykoosissa. Sitähän toi psykiatri tuntuu ajavan takaa.

Vierailija
4/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinusta terapiaan. Työtä sekin on nimittäin.

Vierailija
5/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se näkee sinussa mahdollisuuden että se voi itsekin sairastua, sekään ei ole turvassa.

tai sitten olet koulutuksen lisäksi hoikka ja kaunis.

tai sitten sun pitää vaan jaksaa ja osata kaikki, koska olet onnistunut koulutuksenkin hankkia, niin sun on oltava muutenkin täydellinen. mitä siitä jos tuletkin huonommista lähtökohdista kuin ne lähiöruusut. omalla työllä selvinnyt ja jaksanut ja nyt et jaksa enää.

no, tai sitten voi olla että niiden psykiatrien on käsketty säästää, yhteiskunnan rahaa, ja jostain syystä ne älykkäät tyypit siinä sun vieressä osaa paremmiin sen oman arvonsa, kuin ne, jotka on joutuneet nöyrtyä ja käydä kouluja ja tajuta miten vähän sitä tietää ja osaa.

vituttaa sun puolesta. en tiedä auttaako valittaa.

niin ja osa psykiatreista on varmaan elämästä vieraantuneita sinkkuja, joilla olisi omassa elämässäkin paljon korjattavaa.

Vierailija
6/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän koulutetut ovat röyhkeitä ja itsekkäitä ja osaavat vaatia sen mitä haluavat?

Vierailija
7/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän koulutetut ovat röyhkeitä ja itsekkäitä ja osaavat vaatia sen mitä haluavat?

Mutta et sinä ap mistään tiedä mitä hoitoa niille wt-naisille odotushuoneessa on tarjottu. Terapiaan niillä tuskin on varaa. SInähän saat ostaa sitä jos haluat, 80 euroa/45 minuuttia, ei siihen mitään kelaa tarvita väliin.

Vierailija
8/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et sinä ap mistään tiedä mitä hoitoa niille wt-naisille odotushuoneessa on tarjottu. Terapiaan niillä tuskin on varaa. SInähän saat ostaa sitä jos haluat, 80 euroa/45 minuuttia, ei siihen mitään kelaa tarvita väliin.

ja en ihan mitään pientä summaa olekaan maksanut. Nyt kun olen itse henkisen avun tarpeessa ja todella maassa en saa apua enkä tukea mistään. Sitten nämä yhteiskuntamme vajaamatkustajat saavat kaiken mitä haluavat. ai että pistää vihaksi.

Ja itsekö maksaisin terapiani? Jos kaikenlaiset lähiöruusut seiskalehtineen saa edulliset terapiat niin mulle kans.

Nuo henkilöt tuolla mt-toimistolla ovat 99% niitä, jotka eivät koskaan tehneet palkkatyötä ja niistä näkee päällepäin, että on vuosia maistunut alko/huumeet ja lääkkeet.

Tämä on niin väärin ja väärin.

Vierailija
9/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saikun sain toiselta lääkäriltä, kun masennukseni vaihtui psykoosiin.

Nyt panttaa terapiaa.. käskee vaan vuoden saikun päätteeksi menemään täysipäiväisesti duuniin.

Törkeää ja ylimielistä käytöstä

mutta minähän olenkin hullu eikä minua tarvitse hoitaa.

Siellä toimistolla istuessani katselen niitä muita potilaita ja mietin, että miksi ne selvästi elämästä syrjäytyneet narkit/alkoholistit/koulujakäymättömät/pitkäaikaistyöttömät ovat minua arvokkaampia.

Viime vkolla siinä odottaessani oli mun vieressä kaksin kappalein jotain vanhoja lähiöruusuja itsevärjättyine hiuksineen, tupakanhaju nousi molemmista.. ja ristus sitä ÄLYKKYYDEEN määrää joka huokui molemmista, siis heidän jutuistaan, molemmat lukivat Seiskalehteä ja toinen taisi omasta kauppakassistaan nostaa Alibi lehden.

Miten minä korkeasti koulutettu, pitkän työuran tehneenä voin saada aivan paskaa palvelua tuolta???

Lopetan käynnit koska minua sorretaan aivan selvästi.

menkööt vaikka kelan päivärahat, mä menen sitten taas töihin ja kohta olenkin taas psykoosissa. Sitähän toi psykiatri tuntuu ajavan takaa.

Tää nyt kylläkin ilmeisesti provo, mutta ei kukaan järkevä lääkäri lähettä ketään terapiaan luonnevammaisuuden vuoksi.

Vierailija
10/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelaa varten. 3 kk hoitosuhde voi olla vaikka pari käyntiä siellä, maksaahan se joo mutta jos se on terapialipun hinta niin eikös se kannattaisi? Itse hain b-lausunnon terapian jatkoa varten Klinikka 22:lta.

Vierailija
11/14 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelaa varten. 3 kk hoitosuhde voi olla vaikka pari käyntiä siellä, maksaahan se joo mutta jos se on terapialipun hinta niin eikös se kannattaisi? Itse hain b-lausunnon terapian jatkoa varten Klinikka 22:lta.

nyt loppu pelleily. Olin muuten unohtanut tämän neuvon. voinko pyytää mt-toimistolta jotain minua koskevia papereita tms jotta saisin yksityiselle jotain dokumenttia?

Lisäksi mua suoraan sanoen vituttaa täyttää hoitajakäynneillä jotain kyselykuponkeja. Arrggghh, olen näistä rasti ruutuun kupongeistakin jo niin ahdistunut, että kukaan ei tajua sitäkään.

t. ap

Vierailija
12/14 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, joka vastailee itselleen. Haukotus.

Vierailija
13/14 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kantelu Aviin

Vierailija
14/14 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa mielenterveystoimistoissa taitaa olla psykiatreja,pikemmin kyseessä on psykologi.