Olenko ainut, jonka mielestä Jim Carrey ei ole hauska näyttelijä?
Pelkästään vaan rasittava, en ole mitään hänen leffojaan pystynyt katsomaan loppuun.
Kommentit (58)
Aina olen kys. miestä inhonnut. Typerää naamanvääntelyä.
Oikeasit maailman ärsyttävin näyttelijä. Vaihdan heti kanavaa, jos tulee joku kyseisen herran leffa.
Ei häntä jaksa katsoa viittä minuuttia pidempään, siinäkin on oikeastaan puolet liikaa.
En pidä myöskään Juoppohullu-kirjoista, pari riviä olen pystynyt lukemaan.
se naamanvääntö on typerää ja siihen perustuukin sitten kaikki ko. leffojen huumori. Yök!
Yritin katsoa elokuvaa Herra Popper ja pingviinit. Sopisi täydelliseksi kidutuskeinoksi. Minä ainakin tunnustaisin vaikka murhan jota en ole tehnyt, kunhan vaan ei tarvitsisi katsoa kyseistä elokuvaa minuuttiakaan. Huh.
En ooo koskaan sietäny saatikka erehtyny nauramaan sen naamanvääntelylle. En vaan käsitä mitä hauskaa siinä on...??
ja Cabel guy leffassa.
Niissäpä ei väännellytkään naamaansa.
Inhoan muutenkin jenkkikomedioita, Jim Carrey on sieltä pahimmasta päästä.
Sehän on pohjimmiltaan stand up-koomikko ja siinä hyvä
Pitikö saada vahvistus mielipiteelle vai mikä tämän tarkoitus on?
Et ole ainoa. Vain ja ainoastaan kovalla äänellä huutamista ja naaman vääntelyä miehen "näytteleminen".
Et todellakaan ole. Mä en tunne yhtäkään ihmistä, jonka mielestä se olisi hauska.
Näemmä Jim Carrey on itse alapeukuttamassa täällä itselleen negatiivisia kommentteja.
Hän oli nuorempana hauska näyttelijä, vaikka osa jutuista onkin aika seksistisiä. Mulle uppoaa tuollainen hölmöily ja sanojen vääntely.
Et. Ainoa elokuva, jossa häntä voi katsoa on se pingviinielokuva.
Hauska mies televisioaikoinaan. Leffat ovat oma lukunsa.
sen naamanvääntelyhuumori ei kyllä uppoo muhun yhtään.