E. Eerikäisen uusi tatuointi - ei mitään logiikkaa..
Miksi joku ottaisi oman lapsensa kuvan ja siihen tekstin 'My heart belongs to daddy'..?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013012016581669_vi.shtml
Kommentit (27)
ihan kippurassa, kun luettiin lehdestä toi juttu.
Kyllä tatuoijallakin pitäisi olla jokin vastuu, mitä suostuu ihmisiin kirjoittamaan.
Ihan samaa miettisin aamulla uutista vilkaistessani. My heart belongs to daddy - YÖK. Ennemmin vaikka "I own daddys heart" :D tai "Daddys Angel" tms. Tosin omaan sen verran taikauskoa, etten mieluiten laittaisi mitään tekstiä. Mikä on fiilis kun tulee vaikka sydänongelmia jommallekummalle? Tai angel-tapauksessa lapsi kuolee = on oikea enkeli. BRRRRH, karmivaa.
tatskallaan ilmaista? Siis sillä missä oli mylly, siellä on tie :)
vaan isät ulkomailla ovat avoimen ylpeitä tyttäristään, toisin kuin Suomessa. Tai siis sielläkin varmasti on.
Tatuoinnit on nykyään aika yleisiä. Itse en eikä mieskään sellaista pistäisi mutta tyttären nimi ja tuo teksti ei ole yhtään sen huonompi ajatus kuin tatska jossa on blondin kuva ja teksti "marjatta forever":D:D
Mitä tekemistä tyttärestään ylpeänä olemisen kanssa on sanoa, että 'tyttäreni rakastaa MINUA'? Eikö ylpeä isä sanoisi 'minä rakastan tytärtä'? Kyllä Suomessa ollaan tyttäristä erittäin ylpeitä, ainakin minä olen hyvin voimakkaasti kokenut isäni rakkauden ja ylpeyden. Suomi on maailman tasa-arvoisimpia maita ja isien suhtautuminen tyttäriinsä tämän mahdollistaa osaltaan. Vaikutat oikeasti hieman yksinkertaiselta, jos ajattelet, että lasten omistaminen on sama kuin se että koetaan heistä ylpeyttä. Veikkaan, että miehesi on sellaisesta maasta, jota dominoi maskuliininen kultturi. Ja koskeeko sama poikia? Kuuluuko perheen poikien sydän myös isälle? Jos ei, niin miksi?
Tää on ihan ohis...
there were is a mill there is a road eli where oli myös kirjoitettu väärin.
Ei voi kukaan, siis EI KUKAAN olla noin tyhmä, että tuollaista siansaksaa ihoonsa hakkauttaa! Vai voiko...? (en oikein usko tätä juttua)
Isä varmasti rakastaa lastaan ja lapsi isäänsä, mutta se ero on siitä miten asian ilmaisee. Miksi pitää hakkauttaa ihoonsa (edellistä kirjoittajaa lainaten) -Marjatta rakastaa minua, kun voisi laittaa -Rakastan Marjattaa.