Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tajunnut vihdoin, kuinka karmealta näytän

Vierailija
20.01.2013 |

ja vasta se on saanut minut motivoitua laihtumaan. Aikaisemmin ihmettelin vaatekaupassa, kun valmistajien koot ovat "pienentyneet" ja valokuvat saivat minut "näyttämään" lihavalta. Myöskin meillä kotona vaaka oli kääntynyt minua vastaan eikä näyttänyt oikeaa lukemaa - minunhan piti olla normaalipainoinen.

No nyt oon tajunnut että olen LIHAVA. Bmi:n mukaan, peilin mukaan ja ihan aikuisten oikeesti lihava. Olen laihtunut jo muutaman kilon sen jälkeen, kun ymmärsin tämän, mutta vielä on pitkä matka edessä. Mitenkähän tässä kävi näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta, kun lyhyen ajan sisään pari tuttua kysyi, kuinka raskaus on sujunut.... Kiloja ei ole kamalasti liikaa (5-7), mutta kasautuneet vatsalle ja kroppa löysä ja kamala :-/

Nyt tsemppiä meille molemmille :)

Vierailija
2/3 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee kohta vuosi, kun havahduin.

Tai puntarin lukemat oikeesti herätti.

Kyllähän sitä huomasi miten kilo sinne ja tänne tuli. Ei vaan haitannut. Pikku juttu, ei tässä hätää. Muutama kilo vaan.

Eräänä kauniina päivänä tajusi, että ei helvata niitä kiloja on kertynyt reilu 30.

Siitä alkoi minun matkani kohti kevyempää. Matkaa vielä on, mutta voiton puolella ollaan.

Parempi olo niin henkisesti, kuin fyysisesti. Nyt jo osin tykkään siitä peilikuvasta minkä näen.

Olen tyytyväinen siihen mitä olen tässä menneen vuoden aikana saavuttanut. Olen saanut mukavasti tukea ja kannustusta kotoa.

Toista kertaa en tällaiseen urakkaan aio lähteä. Sitten, kun olen saavuttanut tavoitepainoni niin kyllä on herättävä jo muutaman lisäkilon kohdalla.

Herkutella saa, mutta rajansa kaikella. Toivon kovasti, että tämä on oikeasti matka kohti terveempää minää ja osaan ja hallitsen syömisen sitten oikein.

Ylipainoa mulla oli vuosi sitten noin 30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että te kaikki kolme (ekaa, jotka olette kirjoittaneet tähän mennessä, kun aloitan vastaamisen) pääsette tavoitepainoonne, sillä teidän kaikkien kirjoituksista paistaa todellinen havahtuminen. Ei mitään 'kesäksi rantakuntoon'- tai 'neljän päivän dieetti ennen juhlapäivää'-meininkiä, vaan ihan todellinen elämäntapamuutos, painonpudotus oman hyvinvoinnin takia.

Hienoa, naiset! Tehkää se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan