Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan pyykinpesua!

Vierailija
20.01.2013 |

Ja kuivumaan laittamista, mutta miksi kaappeihin viikkaus tökkii. EVVK!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa lajitella pyykkejä koneeseen ja pistää pyörimään. Lastenvaatteiden, erityisesti vauvanvaatteiden levittäminen kuivumaan on rentouttavaa, isommat vaatteet tökkii ja lakanoiden laittamista inhoan.

Kuivuneet pyykit jääkin sitten aina lojumaan... Nytkin odottaa aikamoinen kasa silittämistä mutta ku ei jaksa

Vierailija
2/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mies tykkää viikata pestyt vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kuluta vaatteita ihan kamalasti? Mä en silitä, mutta kiinnitän huomiota, että ripustan pyykin kuivumaan presiis saumat kohdilleen ja suoraksi-> kuiva pyykki erittäin sileää ja siistiä...

Silittäminenkin on kyllä ihanaa, mulla ei vaan ole aikaa siihen :)

Ap

Vierailija
4/8 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa testailla eri tuoksuisia huuhteluaineita.

Onneksi on siunattu kolmella lapsella

niin pyykkäämistä riittää liiankin kanssa!

Vierailija
5/8 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti lakanoiden peseminen on ihanaa. Valkopyykkiä kuumassa, ah! Silittäminen ja viikkaaminen ei nappaa muakaan, mutta ehkä joskus vielä hurahdan mankelointiin..

Vierailija
6/8 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut pyykkäämisen osat ovat kivoja!

Vierailija
7/8 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutusta pyykkäämisintoon? Ajattelen vain, että se innostaisi kun olisi kunnon tilat ja laskutasot pyykille ja silitykselle. Nykyään kaiken joutuu tehdä olohuoneessa :/

Vierailija
8/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan valkopyykin ja muunkin pyykinpesua.Minustakin lakanoiden ja tyynyliinojen pesu kuumassa on ihanaa.Itse rakastan pyykinpesua vanhalla pulsaattoripesukoneella.Rakastan tuoksua joka tulee ilmaan kun pesee pyykit pulsaatoripesukoneella.Pyykinpesu on mun lempi homma.Voisin vaikka joka päivä pestä pyykkiä pulsaatoripesukoneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä