Rakastan pyykinpesua!
Ja kuivumaan laittamista, mutta miksi kaappeihin viikkaus tökkii. EVVK!
Kommentit (8)
onneksi mies tykkää viikata pestyt vaatteet.
Eikö se kuluta vaatteita ihan kamalasti? Mä en silitä, mutta kiinnitän huomiota, että ripustan pyykin kuivumaan presiis saumat kohdilleen ja suoraksi-> kuiva pyykki erittäin sileää ja siistiä...
Silittäminenkin on kyllä ihanaa, mulla ei vaan ole aikaa siihen :)
Ap
Ihanaa testailla eri tuoksuisia huuhteluaineita.
Onneksi on siunattu kolmella lapsella
niin pyykkäämistä riittää liiankin kanssa!
Erityisesti lakanoiden peseminen on ihanaa. Valkopyykkiä kuumassa, ah! Silittäminen ja viikkaaminen ei nappaa muakaan, mutta ehkä joskus vielä hurahdan mankelointiin..
Kaikki muut pyykkäämisen osat ovat kivoja!
Vaikutusta pyykkäämisintoon? Ajattelen vain, että se innostaisi kun olisi kunnon tilat ja laskutasot pyykille ja silitykselle. Nykyään kaiken joutuu tehdä olohuoneessa :/
Rakastan valkopyykin ja muunkin pyykinpesua.Minustakin lakanoiden ja tyynyliinojen pesu kuumassa on ihanaa.Itse rakastan pyykinpesua vanhalla pulsaattoripesukoneella.Rakastan tuoksua joka tulee ilmaan kun pesee pyykit pulsaatoripesukoneella.Pyykinpesu on mun lempi homma.Voisin vaikka joka päivä pestä pyykkiä pulsaatoripesukoneella.
Musta on ihanaa lajitella pyykkejä koneeseen ja pistää pyörimään. Lastenvaatteiden, erityisesti vauvanvaatteiden levittäminen kuivumaan on rentouttavaa, isommat vaatteet tökkii ja lakanoiden laittamista inhoan.
Kuivuneet pyykit jääkin sitten aina lojumaan... Nytkin odottaa aikamoinen kasa silittämistä mutta ku ei jaksa