Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun voimat on loppu, mistä saa voimia. juuri nyt ja tässä.

Vierailija
20.01.2013 |

Kun on yksin, takki tyhjä ja pitäisi silti jaksaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus.

Vierailija
2/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus.

tuo lämmitti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitä syvään. Vielä vaan. Syvempään.

Ei sun tartte jaksaa kuin se mitä nyt teet.

Vierailija
4/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele!tästä vielä nousen ja näytän kaikille jotka vähänkin epäilee!itse olen tehnyt saman voimia vaatii ,mutta sitkeydellä sut vielä palkitaan!

Vierailija
5/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet näkökulmat myös tuovat ainakin minulle lisäviriä kun tunnen itseni aivan todellisen tyhjäksi ja voipuneeksi. Ja kun saa voimia yhden kerran, ei se tyhjyys pelota niin paljon kun se tulee uudestaan vastaan.

VOIMIA.

SULLE.

MULTA.

Vierailija
6/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten esi-isäsi ovat tehneet jo vuosisatojen ajan

Vierailija
7/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen on parempi olo.

Vierailija
8/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kävin päivällä lounaalla yksin ja otin pari lasia paunaviiniäkin (en siis päivittäin!!!!) ja hemmottelin itseäni vaateostoksilla tai kahvilassa

- rauhoituin kuuntelemalla meditatiivista musaa, ja tyhjensin pään (ajatuksen katkaisu pitää opetella) ja otin lainaksi kirjastosta myös cd:itä joissa psyykattiin

- olin ihmisten ilmoilla ja jaoin ystävien kanssa tilannetta

Vierailija
9/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lähdet pitkälle kävelylenkille! Näiden jälkeen elämä näyttää jo paremmalle ja lenkki mielellään ystävän kanssa.

Vierailija
10/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että ajatuksen katkaisu on opeteltava, mutta miten sen itse teit?

Vierailija
11/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pulkkamäkeen lasten kanssa meneminen on ihan loistava idea, siis niin että lasket itsekin mäkeä. Siinä unohtuu murheet ja voit laskea ihan kaikesta muusta irti.

Vierailija
12/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että ajatuksen katkaisu on opeteltava, mutta miten sen itse teit?

mulla oli joku meditaatio-levy, jossa se neuvottiin, en muista kenen ja mikä, joku rentoutusjuttu. ja kantsii lukea meditaatio/joogakirjoja, niissä se selitetään, en osaa selittää kun siihen pitää harjaantua. ei vaan ajattele mitään ite ja antaa muuta tulla tilalle

Vierailija
13/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita silmät kiinni ja kerro itsellesi, että sinä olet vahva. Juuri niin vahva kuin tarvitsee. Ole myös armollinen itsellesi, ja ota se hetki jolloin annat itsellesi luvan olla heikko. Itke ja huuda ja päästä kaikki ulos. Kenenkään ei tarvitse olla vahva koko aikaa. Heikon hetken jälkeen voit taas katsoa itseäsi silmiin vaikka peilin edessä ja sanoa ääneen että olt juuri niin vahva kuin tarvitsee.

Ajatukset kiertävät helposti kehää ja jäävät junnaamaan paikoilleen. Tähän saattaa auttaa myös se, että puhuu asioista jonkun täysin ulkopuolisen kanssa.

Olen paininut asioiden kanssa viimeiset puoli vuotta. Kaikenlaista paskaa ja niiden päälle mies jäi kiinni virityksistä työkaverinsa kanssa. olen romahtanut täysin, mutta nyt pääsemässä ylös. Hitaasti.

Voimia ap.

Vierailija
14/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos joogaa eikä meditaatiota

Ei ne ole saatanasta, vaikka niin joku hörhö yrittää väittääkin..

- ohis -

Vierailija
15/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. katselet puuta ikkunasta.

Vierailija
16/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes päivä kerrallaan, vaan hetki. Halauksia!

Vierailija
17/17 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen taistellut kohta kaksi vuotta ja tuntuu ettei vieläkään nokka ole noussut kohti aurinkoa.

Tässä meni jo työkyky eikä psykiatri tee mitään asian eteen. Katsoo vähän niin kun vierestä, että koska lähtee henki.

Terapiaa en ole saanut kertaakaan, olen itselleni järjestänyt keskusteluapua kirkon kautta.

Lääkkeitä (neuroleptejä) kyllä saa, mutta se siitä. Mitää oikeaa apua en saa, se on vain itse noustava tai luovutettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä