Mari Perankoski ei kiellä seurustelua eikä lemmenlomaa rokkarin kanssa
- Kaikki on hyvin ja olen tosi onnellinen. Toisin kuin lehdessä on väitetty, niin kaikki asianosaiset ovat selvillä siitä missä mennään, ja mitään ei ole salailtu, Perankoski sanoi.
Jouni Hynysellä on perhe Lappeenrannassa, mutta avioeroa hän ei ole tiettävästi laittanut vireille. Hynynen on ollut yhdessä vaimonsa kanssa lukioikäisestä asti, ja heillä on vuonna 2004 syntynyt tytär.
TYHMÄ VAIMO?
Kommentit (15)
Hynysen vaimo ei ole tyhmä eikä heidän järjestelyt kuulu sulle mitenkään. Tuntuuko oudolta ettei kaikki naiset kyttää ja sido miehiään kotisohvalle?
p.s Avioero on jo laitettu vireille.Olen tuntenut Jounin sekä vaimonsa n. 25 vuotta. On loukkaavaa heittää tuollaisia toisten "tyhmyydestä". Jounin vaimo (jonka etunimi alkaa P:llä) on todella hieno ihminen ja heillä on ollut hyvä ja pitkä suhde. Entäs itsellänne? Antaakaa ihmisten elää omaa elämäänsä (ja hankkikaa samalla itse elämä), kiitos.
tämä Hynynen. Yhtä rumasti kohtelee vaimoaan. Ainakin näin julkisuusmielessä.
Jounin vaimo (jonka etunimi alkaa P:llä) on todella hieno ihminen ja heillä on ollut hyvä ja pitkä suhde.
Lapsen traumat ja tapaamisoikeudet ja kaikki siihen päälle.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1127824/miksi_ihmees…
Tossa ketjussa asiaa puitiin naisen, miehen ja lasten kannalta.
Kyllä tästä maasta olisi parempiakin löytynyt. Eri asia sitten, kelpuuttaisivatko he Hynystä...
Kyllä tästä maasta olisi parempiakin löytynyt. Eri asia sitten, kelpuuttaisivatko he Hynystä...
Kyl se oli tiistaina jättäny erohakemuksen, paska äijä. Meni maku.
Hynysen vaimo ei ole tyhmä eikä heidän järjestelyt kuulu sulle mitenkään. Tuntuuko oudolta ettei kaikki naiset kyttää ja sido miehiään kotisohvalle?
p.s Avioero on jo laitettu vireille.
Ttk:ssa asia tuli esille enemmän kuin hyvin.
Se perankoski ole kymmenen vuotta hynystä vanhempi?
Se perankoski ole kymmenen vuotta hynystä vanhempi?
molemmat 41 tai 42, en nyt muista.
p.s Avioero on jo laitettu vireille.
Olen tuntenut Jounin sekä vaimonsa n. 25 vuotta. On loukkaavaa heittää tuollaisia toisten "tyhmyydestä". Jounin vaimo (jonka etunimi alkaa P:llä) on todella hieno ihminen ja heillä on ollut hyvä ja pitkä suhde. Entäs itsellänne? Antaakaa ihmisten elää omaa elämäänsä (ja hankkikaa samalla itse elämä), kiitos.