Seli seli seli seli eli kootut selitykset
kaikilta elämän aloilta. Voi olla ns oikea syy/selitys mutta voi olla myöskin tekaistu.
Ap aloittaa:
"En voinut tulla kouluun,koska farkkuja ei oltu pesty"
"En harrasta kuntoilua,koska karppaan. Karppaaja pysyy hyvässä kunnossa ilmankin"
Kommentit (11)
"En viitsi siivota kun lapset sotkee kumminkin"
Ensin oli muutto ja opiskelijan muutto, sitten hajosi auton lasi (lapsen vika), sitten hajosi televisio, sitten katti sairastui ja se tuli tosi kalliiksi. Mutta nyt alkaa uusi säästökausi, tavoitteena 3000 euroa loppuvuoteen mennessä. t.yh
Pidinkin loman nyt marraskuussa ja olin sen johdosta täydellisessä kommunikaatiokatveessa.
Henkilö, joka käytännössä elää internetissä, saa elantonsa digi-maailman tutkimisesta ja googlettaa omaa nimeään netistä 5 minuutin välein
mies, jonka kanssa olin sopinut treffit. Toisia treffejä en sitten enää sopinutkaan.
Mua vähän nyt masentaa niin en oikein saa tehtyä mitään.
Kyllä mä muuten, mutta kun tää skolioosi vaivaa.
....työkaverin suusta....
En lajittele ja kierrätä jätteitäni, kun Kiinassakin saastutetaan. Upotin vanhan autoni järveen, kun Venäjällä ydinsukellusveneet ruostuu satama-altaissa. En säästä bensaa, kun jumbojetti syö paljon enemmän. En säästä sähköä, kun se on niin pientä terästehtaan kulutukseen verrattuna.
itse kokenut yövuorossa vähän ennen vuoron vaihtoa
"En voi tulla töihin kun mulla on shelekä niin kipiä" melko kännisellä äänellä....
ap
...päätä särkee ja väsyttää...
...on niin tukkoinen olo, en voi tulla tänään töihin...
...ei mun kannata laihduttaa kun lihon takas kuitenkin...
...ei kannata etsiä töitä kun en niitä kuitenkaan täältä saa, ja muualle en halua muuttaa...
...en viitsi opiskella kun en kuitenkaan saa töitä...
En äänestä, kun ei se yksi ääni missään tunnu. Jos saisin tuhat ääntä, niin ehkä sitten.
"En tullut kotiin yöksi kun nukahdin kaverin sohvalle" (Exä koitti selitellä kun ei tullut baarireissulta kotiin)
"Akku loppui" (Exä kun ei soittanut 2 päivään mitään olinpaikastaan, kun baarireissu vähän venähti)
"Masennuslääkkeet on lihottaneet, en ole syönyt mitenkään erityisen paljon" (kaveri joka lihoi puolessa vuodessa melkein 15 kg)
"En laihdu koska mun kroppa on SÄÄSTÖLIEKILLÄ" (Yleisin selitys miksi läskit ei muka lahdu)