Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnan kääpiörinsessa: A-L Härkönen OV

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika huono peruste arvostella...

Vierailija
2/21 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa pariskuntaa ei näytetty kunnolla :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään, ettei oikein nähty Anna-Leena Härköstä kättelyssä - oli onneton niin pieni, ettei saatu kuvaan =)

Ei siinä mitään, kaunis ja suloinen nainen, tottakai =)

Vierailija
4/21 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinkohan minäkin noin pienen näköinen :D!? Pituutta mulla 157 ja oon hoikka.

Vierailija
5/21 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-L voi näyttää tosi pieneltä jos toi mies on kovinkin pitkä. Mä itse 156cm pitkä ja mun mies 191cm...eli iso on pituusero.

Vierailija
6/21 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjojen kansissa ja lehdissä niin " voimakkaalta" naiselta.

Vierailija
7/21 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että hän on syntynyt pienenä keskosena.

Vierailija
8/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm pitemmät naiset pelottaa mua.

Vierailija
9/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä hurjan lyhyelle.

Vierailija
10/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kasvuhäiriöön pitäisi olla alle 145cm, olikohan se nyt 142cm tms...? Lyhyet naiset useammin nättejä ja naisellisia, sekä kaiken lisäksi fiksuja.

-arvaas vaan mun pituus ;D -

Vierailija
11/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kauniimpi kuin lihava..ovat hikisen ja rasvasen näkösiä....

Vierailija
12/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin vakuuttaa ettei mulla ole kasvuhäiriö tai anoreksia, toopet. Äitini on 156 cm ja mummoni 155.

Vierailija
13/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kasvuhäiriö

molemmat mummot n.160 ja äiti 164 minä 173..terkkari arvioi pentuna että musta tulis 168cm..vaikuttaako se isän pituus sitten niin paljon? isä on 177

Vierailija
14/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkat miehet jostain syysta pitavat meista pienista ja toisin pain. Kasvuhairiosta ei ole kyse, koska pohjoisessa ihmiset ovat luonnostaan lyhempia ja sirompia. Anna-Leena on pohjoisesta kotoisin.

Vierailija
15/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 150 tosiaankaan mikään kasvuhäiriö. Itse olen 153 ja kovin tyytyväinen siitä. Vaatteita löytää hyvin kirppiksiltä ja nykyään lasten osastoiltakin edullisesti (köyhä opiskelija). Mielummin pätkä kuin pitkä, pidempiä miehiä on ainakin helppo löytää. Omakin löytyi 8 vuotta sitten ja naimisissakin on ehditty olla 5 vuotta, joten lyhyys ei sitäkään estä. Joidenkin tutkimusten mukaan lyhyet naiset ovat onnellisia ja avioituvat nuorina, liekö sen takia, että tarvimme miehiä nostelemaan tavaroita ylähyllyltä :D

Vierailija
16/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap tietää mitä kello on? Tämänlaiset aloitukset sopii just kuvaan surullisista kateellisista eukoista, jotka kyylää toistensa ulkonäköä ja morsettaa väsynyttä elämäänsä palstoilla. Oon kyllä vitun ilonen että synnyin mieheksi eikä tartte kadehtia muitten miesten ulkonäköä. Sitä paitsi toi A-L on zikahyvännäkönen kissa jota painaisi moni mies mielellään, tod. näk. myös ap:n mies.

Vierailija
17/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös " kääpiösarjaa" 147senttiä on kertynyt " pituutta" eikä koskaan kukaan lääkäri ole ehdottanut tutkimuksia pienen kokoni vuoksi. Mulla on kokoni mukaan myös pieni jalka (34-35) sekä pienet kädet. Tissit tulivat kyllä jonkun toisen muotilla saisivat olla hieman pienemmät sopisivat paremmin siroon kroppaan.

Oikeat lyhytkasvuiset kärsivät usein myös tuki- ja liikuntaelinten epämuodostumista, joita minulla ei siis ole.

Miehiä olisi kyllä ollut tarjolla jonoksi asti, kumma kyllä koskaan en itse ole kovin lyhyeen viehtynyt. Vieläkin vaikka ikää on yli 30 olisi vientiä, satun vain nyt olemaan naimisissa ja tyytyväinen näin :o) Miehen kanssa pituuseroa on 33 senttiä ja hän on taas aina tykännyt pienistä naisista.

Vierailija
18/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuvaa tilannetta, jossa hän on miehensä kanssa lentokoneessa ja torkkuu käpertyneenä hänen syliinsä. Ohi kulkeva lentoemäntä kysyy mieheltä että " onko hän [A-L] jo saanut tällaista puuhapakkkausta" :-DDDD

Vierailija
19/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän kuvaa tilannetta, jossa hän on miehensä kanssa lentokoneessa ja torkkuu käpertyneenä hänen syliinsä. Ohi kulkeva lentoemäntä kysyy mieheltä että " onko hän [A-L] jo saanut tällaista puuhapakkkausta" :-DDDD

Vierailija
20/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan vanhan näköinen tuo mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi