Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaverini kommentoi aina ulkomuotoani?

Vierailija
20.01.2013 |

Olen laihtunut viime aikoina ja olen tavannut kaveriani pari kertaa. Tapaamisten pääpuheenaiheeksi hän käänsi laihtumiseni. Kävimme myös yhdessä saunassa ja sielläkin piti tuijottaa, että oonko mä oikeasti laihtunut vai johtuiko se vaatteista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sanoisi mitään, itkisit sitäkin

Vierailija
2/6 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sanoisi mitään, itkisit sitäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kade siitä että olet laiha. Joskus nuorena oma ja toisten paino oli tärkeä juttu. Enää vanhemmiten en tästä asiasta jaksa kiinnittää asiaan juuri huomiota. Koskaan en sano mitään, ei ole mun juttuni.

Vierailija
4/6 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mieli, jos joku olisi koko ajan kommentoimassa vartaloani. Etenkin nyt, kun ruokahaluni on simmahtanut jouduttuani rikoksen kohteeksi, en voisi kuvitellakaan että joku kehtaisi tulla suurin silmin pällistelemään. Ap, oletko laihtunut tarkoituksella vai tarkoituksettomasti?

Vierailija
5/6 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on laihduttanut tarkoituksella. Mutta lihomisen syynä oli masennus ja siksi oma ulkomuoto tuntuu niin henkilökohtaiselta. Tuntuu, että paksumpi ulkomuotoni oli hävettävä. Eli se lihominen aikanaan hävettää.

Ja mistä pitäisi puhua? No kysyä vaikka ihan muita kuulumisiani eikä kilomääriä.

Vierailija
6/6 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sitä sanoa "aina" vain painostasi puhumiseksi? Voit ihan hyvin kiittää kommentista:

kiitos, kyllä olen laihtunut ja se tuntuu tosi kivalta. Mutta mitä sinulle kuuluu?? Eipä ollakaan aikoihin puhuttu kunnolla!

Eli voithan sinä, hyvä ihminen, itse viedä keskustelua muualle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi