5-henkiset perheet! Löydättekö matkoja etelään alle 3000 e?
Kommentit (50)
Me on vuokrattu jo vuosia talo ja lennot kytätty tarjouksista halvimmat mahdolliset. Just eilen ostin ens kesän lennot Ranskaan Norwegianin alesta, 2 aikuista 3 lasta 670€.
Taloja pikkusen jo katselin, ollaan kaksi viikkoa, ja niin noin 1500€ maksaa se. Halvemmallakin pääsee ja kalliimmalla myös toki.
Lennot esim. Espanjaan Norwegianilla muutaman kympin kun tarpeeksi ajoissa varaa. Homeawayn kautta löytyy vuokrattavia asuntoja eri hintaluokissa ja hyvän tasoisenkin saa niin, että matkan kokonaiskustannukset jäävät helposti parin tonnin luokkaan.
Täällä :)
2 aikuista ja 3 lasta lennot Algeriaan n.750€ + perushotelli 10€ /yö
Lapsiystävällinen ja halpa maa jossa ei paljon turisteja ole, pärjää ranskankielellä, englannilla jotenkuten. Esimerkkejä hintatasosta: miesten hiustenleikkaus 0,50€, naisten hiustenleikkaus + juhlakampaus ja meikki 5€
2 hengen päivällinen juomineen 4-5€
Hyvät rannat, upeita paikkoja joissa käydä.
Löydämme. Pakettimatkoilla emme käy. Kyse ei ole kuitenkaan rahasta vaan siitä, että tykkäämme suunnitella itse ja valita ajankohdat/majoitukset/lennot jne. meille sopiviksi. Olen kuitenkin todennut matkoja tutkiessa ja vertaillessa, että melko edullisesti olemme matkustelleet ns. omatoimimatkoilla verrattuna pakettimatkoihin.
Ensi kesänä olemme menossa kolmeksi viikoksi Italiaan. Lennot Roomaan kesäkuussa yht. 500€. Olemme vuokranneet asunnon Roomasta viikoksi (500€) ja sen jälkeen suuntaamme hieman etelään (rannikolle), josta vuokrasimme niin ikään asunnon omalla uima-altaalla (muutaman sadan metrin päästä merestä). Hintaa kahden viikon majoitukselle kertyi 1100€. Eli matkat ja majoitus kolmeksi viikoksi 2100€. Käyttörahaa menee, mitä menee. Majoitukset eivät olleet ihan halvimmasta päästä ja koska kriteerinä oli mm. rannan läheisyys ja uima-allas, olin tietoinen siitä, että hieman enemmän joutuu maksamaan. Eli reilusti halvemmallakin pääsee, jos ei ole niin ranttu majoituksen suhteen ;)
Oletteko katsoneet esim. Välimeren ja Kanarian risteilyitä? Niitä saa esim. hiihtolomalle alkaen 500-600e/hlö, kun osaa vähän etsiä. Jos ei ole pakettimatka, niin lennot esim. Barcelonaan tai Las Palmasiin tulee tuohon tietysti vielä päälle. Kyseessä ei ole mikään perinteinen rantaloma, mutta all inclusive kuitenkin,mutta itse ollaan tykätty kovasti, aina on paljon nähtävää, kun joka päivä on uusi kohde ja palvelut laivalla on todella hyvät.
Hahaha, hehehe. Onneksi minulla ei ole tyttöystäväni kanssa noita pieniä räkänokkia. Selvää säästöä ja usein pääsee lomille, eikä tarvitse herätä/kuunnella seksijäänteen itkua :D
Sääliksi käy teitä perheitä xD äksdee
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, hehehe. Onneksi minulla ei ole tyttöystäväni kanssa noita pieniä räkänokkia. Selvää säästöä ja usein pääsee lomille, eikä tarvitse herätä/kuunnella seksijäänteen itkua :D
Sääliksi käy teitä perheitä xD äksdee
Halvalla pääsette monet reissuun.
Meidän perheelle maksaa jo pelkästään juna helsinkiin 500 €.
Tai 300 € jos ei ota makuuhyttiä. Sen verran vaan on pitkä matka, että istumapaikka on ikävä, varsinkin jos sen jälkeen jatkaa vielä lentokoneella eteenpäin.