Sunnuntai wt:n inhokkipäivä koska
luetaan lehtiä pitkään
katsotaan luontodokkareita
reippaillaan ulkona
haudutetaan antaumuksella ruokaa
ollaan muutenkin perheen kanssa ja huolletaan kaikki arkikuntoon
telkkarissa nyberg eikä korkojen kera
ei kännejä
ei seuraa vantaalle kuivan maan risteilylle
Kommentit (30)
mä en katso luontodokkareita enkä hauduta pitkään ruokaa edes sunnuntaisin. En myöskään ole koskaan katsonut mainitsemiasi tv-ohjelmia. Sitten taas perheen kanssa vietän aikaa ja ulkoilen ihan joka päivä, siihen ei mitään ylemmän keskiluokan sunnuntai-iltapäivänviettoa tarvita. Samoin lehdet luen huolella joka pv. Kuinka typeriä listoja ihminen voi päässään kehitellä?
Mä ainakin otan toisinaan aamulla vielä pari loiventavaa, jos on krapula. Sunnuntaina saa olla laiskasti vaan. Ei tulisi mieleenkään siivota, vaikka toisinaan täällä on sunnuntaisinkin mammojen tuskailuja että: "kun piti tänään olla siivouspäivä niin pukatkaa minut vauhtiin".
Sunnuntaina saa nukkua pitempään. Saa syödä vähän parempaa ruokaa, tai sitten ihan roskaruokaa. Saa notkua AV:lla vaikka koko päivän tai sitten katsella telkusta hömppää. Ja relata tulevaa työviikkoa varten.
Sunnuntait on kivoja ;)
Väärin väärin! Täällä pitäisi ap:n kanssa hehkuttaa miten paljon rahaa on ja miten "iiiihana kokoomus" on.
Mä siivoan aina sunnuntaisin. Kaapit ja jääkaapin ja kaikki. Arkiviikolla teen mahdollisimman vähän kotitöitä.
Ihanaa, tämän mukaan en siis olisi wt, vaikka muiden viestiketjuissa olevien määritelmien mukaan olen :)
oikein pohjanoteeraus. Olispa hauska nähdä, minkänäköinen ihminen tekee näitä aloituksia.
Ihmiset suoltaa kyllä nettiin aivan uskomatonta paskaa
oikein pohjanoteeraus. Ihmiset suoltaa kyllä nettiin aivan uskomatonta paskaa
oikein pohjanoteeraus. Ihmiset suoltaa kyllä nettiin aivan uskomatonta paskaa
Ap- sun lista on WT touhuja, kunnon väki menee kirkkoon ja vie lapset urheilemaan ja syö brunssin tai lounaan laaturavintolassa
Just sellaista elokuvista opittua elämää, mitä nousukkaat harrastaa.
Ap- sun lista on WT touhuja, kunnon väki menee kirkkoon ja vie lapset urheilemaan ja syö brunssin tai lounaan laaturavintolassa
Kun on viihdynettä vieraita, osa lähtee taidenäyttelyn ja osa rouvista Stockmannille ja sen jälkeen päiväkahvilke Ekberille.
joka sunnuntai. Paitsi että lapset viedään väri- ja kielikylpyyn koko päiväksi.
Joskus on vähän ongelmaa kun ne ei illalla enää osaa suomea ja itkee vääränvärisen sisustuksen takia.
luetaan lehtiä pitkään
katsotaan luontodokkareita
reippaillaan ulkona
haudutetaan antaumuksella ruokaa
ollaan muutenkin perheen kanssa ja huolletaan kaikki arkikuntoon
telkkarissa nyberg eikä korkojen kera
inhota sitä mitä muut tekee? Ei se mulle kuulu. Meidän sunnuntait on nyt ihan erilaisia mitä tuo lista. Sunnuntain voi tehdä mieleisekseen. Ei ole mikään pakko reippailla ulkona tai katsella luontodokkareita, ei meillä ainaskaan tehdä. Eikä lueta lehtiä, kun niitä ei meille tule. Ei tosin edes olla wt:itä mutta silti.
Miksi toisten sunnuntait kuuluu toisille, hä?
...paljastaa, että aloittajalla on ulkopuolelle jäämisen trauma. Hän on nyt koko päivän kierinyt tuskissaan ja miettinyt, miten av-mammat ovat kokoontuneet Vantaalle juhlimaan ja hän ei ollut mukana. Jotenkin piti päästä kostamaan oma paha olo, joten mikä olisi kekseliäämpää kuin wt-aloitus.