Miten te miehet haluaisitte, että teille ehdoteltaisi seksiä?
Siis ihan käytännön neuvoja, missä, miten, milloin jne? Tuntuu et aina kun ehdotan omalle miehelleni seksiä niin pakit tulee:( Teenkö siis jotain väärin? Pitääkö antaa jo päivällä joku "varotus" et illalla olis panohommia tiedos? Yleensä vaan menen sohvalle kainaloon kiehnaamaan, suukottelen kaulaa ja sit käsi eksyykin miehen housuihin. Tällä tavalla mä teen yleensä aloitteen. Kuullostipa jotenkin ankealta ainakin näin kirjoitettuna... Mielikuvitus kyllä on kieltämättä vähissä lapsiperhearjen keskellä.
Kommentit (6)
Voi ihan kysyä, että naitasko. Harva siinä kieltätyy.
Itse olen sen verran kiimaista sorttia, että ei siinä paljoa tarvitse vihjailla, kun olen valmis seksiin. Tosin vaimo tekee aloitteen noin kerran kolmessa kuukaudessa, jos hyvin käy... :(
M35
Riippuuhan se tietysti miehestä. Oma mies ilmeisesti hitaampi lämpeneen kun välillä kun olen alotteita tehnyt niin on sanonut et olisit voinu vähän vihjaista aikasemmin ja et nyt on liian väsyny yms. Kyl tietty yleensä innostuu, mut välil ei. Ja sit tulee kyl niin typerä olo:(. Ja menee taas aikaa et viittii yrittää uudestaan. Itse en kyl koskaan ole pakkeja antanut. Ap
Suora sanominen on kaikkein paras.
Asiasta toiseen kiusaavatko naiset jäätelöä syödessään meitä miehiä?.
kun he syövät tuuttia niin kyllä se kielityöskentely herättää minulla mielitekoja.
Ensiksi se jäätölön nuoleminen ja välillä jäätelön suihinotto.
Minulla alkaa ainakin puntissa pullottaa.
Nainen tarjoaa seksiä verhoutuu seuraaviin virkkeisiin:
-WC:n loisteputki pitää pian vaihtaa.
-Muistatko, milloin autooni vaihdettiin viimeksi öljyt.
-Matkustaisimmeko lomalla Kanarialle (muistamatta, että kumpikin on pätkätyöläinen, jolla ei todennäköisesti ole lomaa...)
-Eikö se Niemisten vauva ollut sitten ihaaaaaana!
Kokemukseni nainen, joka ehdottaa seksiä, ei ole paitsi seksiä, vaan jotakin palvelusta tai asiaa. Elämäänsä tyytyväinen nainen ei näytä haluavan seksiä lainkaan. Hän ei edes muista sen olemassaoloa.
-Päinvastaista, käytännöllistä esimerkkiä odotellessa...
Itse en pidä siitä että etukäteen suunnittelee. Juuri tuo spontaani tapa on parempi. Laitat käden reidelle vaikka ja vähän sivelet viattomasti, jos housuissa ei tapahdu mitään niin käsi lähemmäksi kunnes alkaa peli herätä.