Facebookista ja profiilikuvan jatkuvasta vaihtamisesta..
..eräs tuttava vaihtaa koko ajan profiilikuvaansa ja ikää hänellä on kuitenkin jo yli 30v. Huvittavaa, kun hovi tykkää ja hypettää joka ikinen kerta :D :D
Parikymppiseltä tuon vielä ymmärtää, mutta aikuinen ihminen kerjää huomiota ja kehuja jatkuvasti. Ei ole ihan tervettä..
Kommentit (65)
Minä vaihdan ulkonäköni muuttuessa, mutta useammin vuodenajan vaihtuessa. Kiva talvella pitää talvisempaa kuvaa ja kesällä kesäisempää.
Ihmetyttäähän se kieltämättä, kun jollain on jatkuvasti uusi, täysin samantyylinen vessanpeiliselfie. Ja kun kuvaan liittyy vielä se, että kroppa on äärimmäisen lihava ja kuvassa varotaan näyttämästä kroppaa. Tulee vaan sellainen tunne, että miksi aina uusi kuva?
Mun mielestä facessa on ihmeellistä se, että jengi pitää sun kommentteja uskottavampana jos profiilikuvassasi näkyy naama.
”Et uskalla sanoa tätäjatätä omalla nimelläsi ja naamallasi”
Tämä on mielestäni jännä ilmiö siksi, kun nimi ja naamahan voi olla keksitty ja ihan kenen vaan..
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos tykkää, mutta on se mun mielestä aika huvittavaa. Ja ne on sellasia tälläyskyvia.
Täytyy olla heikko (?) itsetunto tai muuten vaan outo jos aikuisen ihmisen pitää kerjätä kehuja...ap
Mistä tiedät, ettei häntä vaikka ärsytä ne kehut? Itsekin vaihdan profiilikuvan tuoreempaan, jos joku kerta satun olemaan laittautunut. En silti odota, että siihen kiinnitetään erityisemmin huomiota, saati että se vaivaa jotakuta.