Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookista ja profiilikuvan jatkuvasta vaihtamisesta..

Vierailija
20.01.2013 |

..eräs tuttava vaihtaa koko ajan profiilikuvaansa ja ikää hänellä on kuitenkin jo yli 30v. Huvittavaa, kun hovi tykkää ja hypettää joka ikinen kerta :D :D

Parikymppiseltä tuon vielä ymmärtää, mutta aikuinen ihminen kerjää huomiota ja kehuja jatkuvasti. Ei ole ihan tervettä..

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..eräs tuttava vaihtaa koko ajan profiilikuvaansa ja ikää hänellä on kuitenkin jo yli 30v. Huvittavaa, kun hovi tykkää ja hypettää joka ikinen kerta :D :D

Parikymppiseltä tuon vielä ymmärtää, mutta aikuinen ihminen kerjää huomiota ja kehuja jatkuvasti. Ei ole ihan tervettä..

meil olis yhteinen tuttava =D

Mutta tämä minun "kaveri" on kait joku 25...

(Työkaveri keikkapaikalta, en viittinyt hylätäkään kutsua, sen takia kavereissa)

Vaihtaa profiilikuvaa päivittäin, joskus kaksikin kertaa päivässä, ja erilaisia poseerauskuvia....

Huvittaa.

Ja sitten vielä kerjää huomiota kommentoimalla tyyliin "Voi ei mikä ilme! Herpderp!"

Vierailija
62/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan ulkonäköni muuttuessa, mutta useammin vuodenajan vaihtuessa. Kiva talvella pitää talvisempaa kuvaa ja kesällä kesäisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttäähän se kieltämättä, kun jollain on jatkuvasti uusi, täysin samantyylinen vessanpeiliselfie. Ja kun kuvaan liittyy vielä se, että kroppa on äärimmäisen lihava ja kuvassa varotaan näyttämästä kroppaa. Tulee vaan sellainen tunne, että miksi aina uusi kuva?

Vierailija
64/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä facessa on ihmeellistä se, että jengi pitää sun kommentteja uskottavampana jos profiilikuvassasi näkyy naama.

”Et uskalla sanoa tätäjatätä omalla nimelläsi ja naamallasi”

Tämä on mielestäni jännä ilmiö siksi, kun nimi ja naamahan voi olla keksitty ja ihan kenen vaan..

Vierailija
65/65 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos tykkää, mutta on se mun mielestä aika huvittavaa. Ja ne on sellasia tälläyskyvia.

Täytyy olla heikko (?) itsetunto tai muuten vaan outo jos aikuisen ihmisen pitää kerjätä kehuja...

ap

Mistä tiedät, ettei häntä vaikka ärsytä ne kehut? Itsekin vaihdan profiilikuvan tuoreempaan, jos joku kerta satun olemaan laittautunut. En silti odota, että siihen kiinnitetään erityisemmin huomiota, saati että se vaivaa jotakuta.