Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako pankki / luottokorttia sinulla on?

Vierailija
20.01.2013 |

Tuossa Tilillä ei ole katetta- ketjussa ihmettelin kun mnonet vastasivat, että maksan sitten toisella kortilla.

Mulla on ainoastaan yksi pankkikortti-visa yhdistelmä sekä s- tili kortti, jolla voi maksaa jos katettta on, ei luottoa

Siksi ihmettelinkin miksi ihmisillä on useampia pankki/luottokorteja. Miksi sinulla on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samoin, yksi pankki/luottokortti ja s-tilikortti. Lisäksi tosin on firman luorrokortti ja erään yhdistyksen korttti, koska olen varainhoitaja. Mutta en todella voi käyttää niitä yksityisiin menoihin ( ehkä ihan äärimmäisessä hätätapauksessa esim ulkomailla, siis työnantajan luvalla yms)

Vierailija
2/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään muita. S-tililtä käydään paikanpäällä nostamassa kertyneet varat, jos muuten on rahat loppu.

Itse olen kassalla töissä, ja aika monella on kyllä useampi tili, tai sit vaihdetaan luoton puolelle jos ei ole rahaa ekalla yrityksellä.

Kai sitä joillakin on rahaa mitä jaella pitkin pankkeja, meillä ei ole. Miehellä oma tili ja oma Electron kortti (ei halue debittiä ettei vaan mene koskaan tili miinukselle). Isommat menot maksetaan sen tililtä, jolla on enemmän pätäkkää sillä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samoin, yksi pankki/luottokortti ja s-tilikortti. Lisäksi tosin on firman luorrokortti ja erään yhdistyksen korttti, koska olen varainhoitaja. Mutta en todella voi käyttää niitä yksityisiin menoihin ( ehkä ihan äärimmäisessä hätätapauksessa esim ulkomailla, siis työnantajan luvalla yms)

Vierailija
4/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tili osuuspankissa ja nordeassa. Kumpaankin on visa electron. Ensin oli tili osuuspankissa ja otin sieltä lainan, jota makselen vieläkin (tämän tilin lopetan kun laina on maksettu). Nordeaan piti avata tili palkanmaksua varten, kun menin yksityisyrittäjälle töihin ja hänellä on nordean tili (helpottaa palkanmaksua). Näiden lisäksi mulla on vielä luottokortti äkillisiä pattitilanteita ja nettikauppoja varten, sitä käytän harkiten.

Vierailija
5/5 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkikortti-Visa omalle tilille, pankkikortti yhteiselle tilille, työ-Mastercard (johon en kyllä voi turvautua jos rahat omalta tililtä loppuvat!) ja Stocka-Mastercard joka jotenkin vain tuli postista ja jota en käytä.