Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö juoruilevasta/uteliaasta ihmisestä?

Vierailija
10.01.2013 |

Minä en koska sellaiseen on vaikea luottaa.

Jos juttelen senkaltaisen ihmisen kaa niin vastailen kysymyksiin ympäripyöreästi ja en lähde hänen ikäviin juttuihinsa mukaan. Jotenkin tuntuu vaan siltä, että pahan puhujalla on itsellään pahaolo, jota hän purkaa "toisten ihmisten" kautta luulemalla, että oma olo tasapainottuu :(.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vastaan lähtökohtaisesti että kyllä pidän. Suurin osa on kuitenkin mukavia ihmisiä - vain uteliaita eikä ollenkaan pahansuopia.

Sellaisista en tietenkään pidä jotka kulkevat urkkimassa muiden heikkouksista ja sitten levittelevät niitä ilkeyttään.

Vierailija
2/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no.. en voi kieltää, ettei joskus ole ihan piristävääkin kuulla erinäisiä juoruja, mutta..

Mulla on tuttavissa yksi pariskunta, jotka juoruilee kumpikin melkoisesti. Heidän mies on vielä jotenkin jännä manipulaattori, että saa juuri minunlaisesta lörpöttelijästä ihan mitä vaan irti hyvinkin lyhyessä ajassa. Kun taas eivät itse kerro itsestään samoja asioita. Ja vasta myöhemmin tajusin, että he myös kertovat asioita eteenpäin.. Nykyään en enää heille avaudu kovinkaan paljoa, vaikka huomaan tätä lypsämistä tapahtuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein uskoutuvani ennen pitkää ihan väärille lörppäsuille. :( Yritänkin vältellä etenkin tuollaisia ihmisiä, ja lisäksi omista asioistani puhumista yhtään kenellekään. Inhoan nykyään jo tavallista "mitä kuuluu"-kysymystä, puhumattakaan muista uteluista. Ajattelin tästä lähtien vain sanoa, etten halua puhua omasta elämästäni jollain keventävällä tekosyyllä ("mun elämä on niin tylsää etten jaksa siitä jauhaa").

tai no.. en voi kieltää, ettei joskus ole ihan piristävääkin kuulla erinäisiä juoruja, mutta..

Mulla on tuttavissa yksi pariskunta, jotka juoruilee kumpikin melkoisesti. Heidän mies on vielä jotenkin jännä manipulaattori, että saa juuri minunlaisesta lörpöttelijästä ihan mitä vaan irti hyvinkin lyhyessä ajassa. Kun taas eivät itse kerro itsestään samoja asioita. Ja vasta myöhemmin tajusin, että he myös kertovat asioita eteenpäin.. Nykyään en enää heille avaudu kovinkaan paljoa, vaikka huomaan tätä lypsämistä tapahtuvan.

Vierailija
4/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikassa, jossa esimies oli kauhea juoruilemaan. Ihan koko ajan ja kaikista. Hirvittävän raskasta...

Vierailija
5/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin tosiaan hirveä tenttaaja. Kyselee kysymästä päästyään kaikkea mahdollista, muistaa jotain kauan aikaa sitten sanottuja lauseita ja pyytää tarkennusta jne. Selvästi kyselee asioita käyttääkseen niitä hyödykseen, eli käytännössä aseina toista kohtaan. Ja on sitä tehnyt.

Olen joutunut diagnosoimaan hänet narsistiksi, sen verran pahoja muitakin piirteitä on hänessä. Mutta tuo yksityiskohtainen asioiden tivaaminen/utelu ja samalla pahansuopa juoruilu muista ovat kyllä varoitusmerkkejä, hyviä syitä vältellä jotakuta.

Vierailija
6/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahansuopa vaan enemmänkin sellainen harmiton lörppä. Oikeasti isoja asioita on toisista ihmisistä kerro eteenpäin. Kääntöpuolena olen hirveän avoin ja kerron kyllä itsestänikin helposti liikaa. Olen sellainen luottavainen ja ihmisläheinen. Olen kiinnostunut ihmisistä ja tarinoista. Mielelläni yhdistelen asioita ja haluan oppia tuntemaan ihmisten toimintalogiikkaa. Olen itseasiassa siinä jo aika hyvä, että näen ihmisten toiminnan taakse.