Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auts--kyllä ois NOLOA jos myyjä kassalla sanois ettei sun kortillas oo katetta..

Vierailija
20.01.2013 |

mä varmaan painuisin maan rakoon.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse tietää, paljonko käyttötilillä on rahaa. Rahaa meillä kuitenkin on muilla tileillä, ja visa maksetaan aina kokonaan joka kuukausi. Kätevää silloin kun tuntee omat kulutustottumuksensa, ja rahaa on riittävästi. Kassa saa sitä sitten ihmetellä, miksi ostan maitoa visalla...

Miksi maksaa luotolla jos on rahaa käytössä??

Turhaa koron maksua..

Joskus käy niin, ettei ole katetta kaupan kassalla. Tilitä on mennyt jotain isompaa mitä e ole muistanut..

Minua ei nolota, olen aikuinen ihminen, mutta tuntuu kassaneitiä nolottavan minun puolestani..aika hassua..

Vierailija
42/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niinpä, törkyturpailuakin voi esiintyä. Useimmat ihmiset kyllä ajattelee aivoillaan ihan fiksuja. Ja moni ihminen pitää työstään ja arvostaa sitä mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niinpä, törkyturpailuakin voi esiintyä. Useimmat ihmiset kyllä ajattelee aivoillaan ihan fiksuja. Ja moni ihminen pitää työstään ja arvostaa sitä mitä tekee.

Vierailija
44/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä tarkoitettu sitä että ostoksia EI pysty maksamaan ollenkaan, eikä niin että kaivaa vaan toisen kortin että hups!

Vierailija
45/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupan kassalla ja tietyillä ihmisillä on usein tuo ongelma. Sellaisilla hyvin pukeutuvilla normaaleilla ihmisillä harvemmin, mutta deekuilla ja opiskelijoilla tuota on aika usein.

Katetta emme tosiaan näe, mutta kyllä se ilmoitus yleensä tarkoittaa tiettyä asiaa, etenkin jos samalle henkilölle tulee tuota usein.

Vierailija
46/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä tarkoitettu sitä että ostoksia EI pysty maksamaan ollenkaan, eikä niin että kaivaa vaan toisen kortin että hups!

Näin minäkin ajattelin. Jos on antaa toinen kortti tai käteistä niin eihän siinä ole yhtään mitään.

Vierailija
47/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoin kassalle, että ootas hetki.. ja hain samalla kortilla seinästä rahaa. Tietokone virheitä voi sattua!

Ei tokj kassan vika, mutta kyllähän siellä jono oli perässä ja naureskeli, että näinköhän.

Toinen vitutuskäyrää nostava seikka on se, että joku unohtuu punnita hedelmät!

Vierailija
48/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat ja firman ostot.

Jos on taloudellinen tilanne niin tiukka, ettei korkoa pystyä maksamaan, ei kannata varmaan luottokorttia hankkiakaan. Sen verran pieni korko on kaikesta huolimatta kun maksaa sen kerran kuussa nollille.

niin ei tarvitse tietää, paljonko käyttötilillä on rahaa. Rahaa meillä kuitenkin on muilla tileillä, ja visa maksetaan aina kokonaan joka kuukausi. Kätevää silloin kun tuntee omat kulutustottumuksensa, ja rahaa on riittävästi. Kassa saa sitä sitten ihmetellä, miksi ostan maitoa visalla...

Miksi maksaa luotolla jos on rahaa käytössä??

Turhaa koron maksua..

Joskus käy niin, ettei ole katetta kaupan kassalla. Tilitä on mennyt jotain isompaa mitä e ole muistanut..

Minua ei nolota, olen aikuinen ihminen, mutta tuntuu kassaneitiä nolottavan minun puolestani..aika hassua..

Vierailija
49/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoissa siirtää sinne rahaa tai sen rahan kulku kestää. Ei mahda mitään!

Mutta ne jotka käy siellä seinällä ja tulee sitten maksamaan ne ostoksensa, olkaa kilttejä ja menkää jonottamaan alusta eikä tulla kesken kaiken toisten ostoksien väliin maksamaan.

Vierailija
50/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ymmärtää, mitä noloa siinä on.

Kun on oman pankin debit, S-pankin debit (joka vielä on yhteinen miehen kanssa eli mun on rinnakkaiskortti), Master ja Visa, niin mistä hitosta mä aina muistaisin, mille kortille oon ostanut. Varsinkin kun monet luottokorttiostot netistä veloitetaan vasta kun tavara lähtee eli saattaa olla yli viikkokin ostotapahtumasta.

Lisäksi joskus jollain pankilla on ongelmia muutenkin varmentaa, siksi mulla on kolmen eri pankkiyrityksen kortteja.

Eli ei ole ainakaan mulla rahapulasta johtuvaa, olen vain niin hajamielinen.

Vierailija
51/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin kerralla sanoin myyjälle, että on taatusti rahaa ja kun kokeili uudestaan, niin suoritus meni läpi. Toinen myyäjä sitten tämä vaan nolona selitti, että "oli jotain ongelmia yhteyksien kanssa". Miksi sitten sanoi, ettei ole katetta? Olisi sanonut sitten vaan, että kokeillaan uudestaan tai olisko toista korttia/käteistä...

Kerran kävi niin, että kassa väitti, että on mennyt käyttöraja yli. Menin pankkiin ja sanoivat, ettei todellakaan ole. Jotain linjahäiriöitä silläkin kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi