Naiset tykkää lihaksikkaista miehistä, mutta aina jos sellainen yrittää lähestyä
Ne eivät lämpene niille sitten yhtään "tollanen pinnallinen ittensä trimmaaja, yök"
ja sitten jos joku vähän pullukampi lähestyy "tollanen ittestänsä huolehtimaton, yök"
Vaikeaa on elämä
Kommentit (12)
naisilta jotka ovat ristiriidassa naisten kommenttien kanssa, voi normaaliälyinen päätellä että kyseessä ei ole homogeeninen ryhmä.
Mutta jos lähtökohtaiset pohjatiedot ovat jo noin yksinkertaiset ja surkeat ("Naiset tykkää lihaksikkaista miehistä), ei varmaan ole niitä henkseleitä millä paukutella, muutenkaan.
Jos lihaksikkaalla miehellä tarkoitetaan sellaista muhkuraista tyyppiä, jolla on salilla kasvatettua epäsuhtaista pattia, niin minä en niistä tykkää. Pidän sopusuhtaisista miehistä, joilla on aivot ja jotka tietävät mitä aivoilla tehdään. Huumorintaju on ihan must.
Pullukassa ei ole mitään vikaa, mutta jos mies on vakavasti ylipainoinen, karkeakäytöksinen ja epäsiisti (pesemätön), niin ei kiitos.
Makunsa kullakin. Ei se elämä nyt niin vaikeaa ole. :)
mua kun on lähestynyt tämmönen 185cm lihaksikas mies, niin oon mennyt lukkoon ja ollut törkeä.
suoraansanottuna en usko, että sellanen vois ola kiinnostunut musta ja olen ollut kamala.
Tyttöjen illassa vankassa siiderissä moni nainen hekumoi upporikkaalla, lukutaidottomalla mahtisonnilla, jolla etuvarustus ei ole kooltaan banaani vaan kolmen vartin viinipullo. Tosielämässä toiveet ovat onneksi hiukan toiset.
Tyttöjen illassa vankassa siiderissä moni nainen hekumoi upporikkaalla, lukutaidottomalla mahtisonnilla, jolla etuvarustus ei ole kooltaan banaani vaan kolmen vartin viinipullo. Tosielämässä toiveet ovat onneksi hiukan toiset.
Mihin ap pohjaa ajatuksen siitä, että naiset tykkää lihaksikkaista miehistä? Jos tosielämässä aina saa pakit, niin pitäisiköhän vihdoin uskoa, että naiset ei tykkääkään lihaksikkaista miehistä.
Minä olen nainen ja ällöttää katsoa niitä lihaksikkaitten miesten kuviakin. Mikään ei ole etovampaa kuin sellaiset lihaksikkaat käsivarret, joissa suonet pullistelevat.
Mihin ap pohjaa ajatuksen siitä, että naiset tykkää lihaksikkaista miehistä? Jos tosielämässä aina saa pakit, niin pitäisiköhän vihdoin uskoa, että naiset ei tykkääkään lihaksikkaista miehistä.
Minä olen nainen ja ällöttää katsoa niitä lihaksikkaitten miesten kuviakin. Mikään ei ole etovampaa kuin sellaiset lihaksikkaat käsivarret, joissa suonet pullistelevat.
Muakin inhottaa!
Mutta en minä etkä sinä puhu kaikkien naisten puolesta. Toisia meinaa se kiihottaa.
Ärsyttää kun mies sanoo 'naiset jäkäjäkä', mutta enemmän ärsyttää kun nainen puhuu kaikkien puolesta.
Toki saa jonkin verran lihasmassaa olla, mutta jos menee pullistelun ja selvästi erottuvien lihasten puolelle, niin ei kiitos. Se on minusta jotenkin vastenmielistä ja lisäksi tuo mieleen, että tyyppi lienee keskivertoa itserakkaampi ja ulkonäkökeskeisempi, kun viitsii käyttää päiviään sellaisen ulkonäön ylläpitämiseen.
Pidän eniten miehistä, joilla on sekä kohtalaisesti lihas- että rasvamassaa. Ei liikaa kumpaakaan, mutta mies saisi olla roteva, pieni vatsakumpukaan ei haittaa.
Onko joku nähnyt myytävänä mieskalenteria missä on peruspullukoita ilman paitaa?
ajatuksen että naiset tykkäävät lihaksikkaista? En tykkää, ainakaan sellaisista bodari lihaskimpuista. Taitaa olla miesten omassa päässä ajatus, että sellainen kroppa olis tavoiteltavan arvoinen. Urheilullinen, jäntevä, sopusuhtainen mies on sellainen, joka kääntää pään ja saa mielikuvituksen laukkaamaan. Bodarin kroppa taas tuo ajatuksen, että mitähän pillereitä tuo on popsinut ja ettei varmaan kaikkein terävin tyyppi ole...
eivät he pidä ihmisistä jotka tahtovat lihaksillaan herättää huomiota tai jopa keskustella niistä.
Elämä on vaikeeta eikä valittamalla tule yhtään helpommaksi.
lihaksikkaista miehistä. Etenkin selvästi salilla käyneet eivät usein ole naisten mieleen, vaan suosiota saavat eniten hoikan urheilulliset miehet.
Bodareista tykkäävät varmaan vaan nais-bodarit?