Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka aiotte viedä lapsenne Body worlds:iin, katsokaa tämä kuva ja miettikää uudestaan!

Vierailija
19.01.2013 |

http://upterfoto.photoshelter.com/gallery-image/Body-Worlds/G0000t9ML4j…

Niinkuin jostain Freddy-kauhuleffasta, todella ahdistavaa...siis TODELLA ahdistavaa, etenkin kun näyttelytila on PIMEÄ ja näin ollen lapsille todennäköisesti pimeän takia aika pelottava...suututtaa todella vanhemmat, jotka vievät pienet lapsensa katsomaan ruumiita!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/30 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa veisi lapsia moiseen näyttelyyn, koska edes itse en uskaltaisi mennä sinne. Ehkä olen sitten tavallista herkempi? Minusta on todella hurjaa miten moni aikuinen haluaa mennä sinne ja ottavat vieläpä lapsensakkin mukaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Toihan on todella opettavainen näyttely! Kiitos vinkistä, pitää viedä.

Vierailija
24/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne näytti ihan muovisilta. käytiin kattoo 3 ja 1v kanssa keväällä.

Vierailija
25/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 11-vuotias tykkäsi, eikä sen kaverikaan pitänyt ällönä.

Vierailija
26/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin siellä 7, 9 ja 12 vuotiaiden lasten kanssa kesällä ja kaikki tykkäsivät kovasti. Saimme siellä paljon hyviä puheenaiheita ja katsoimme varsinkin ne sikiöt tosi tarkkaan. Lapsia lähinnä nauratti ruumiiden hauskat lennokkaat asennot (urheilullisia asentoja oli paljon) ja painajaisia ei tullut yhdellekään. Veisin toistekin ja ajan kanssa lapseni sinne. Ruumiit olivat sitä paitsi niin muovisen näköisiä, että eivät juuri oikealta näyttäneet. Ei kannata puhua jos ei tiedä mistä puhuu... :)

Vierailija
27/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tätä näyttelyä kaikille. Älkää olko niin saatanan tiukkapipoisia.

Vierailija
28/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2013 klo 23:00"]

http://upterfoto.photoshelter.com/gallery-image/Body-Worlds/G0000t9ML4jxS82A/I0000oz5MY0UOv4k/C0000M62E0_DXOh0

Niinkuin jostain Freddy-kauhuleffasta, todella ahdistavaa...siis TODELLA ahdistavaa, etenkin kun näyttelytila on PIMEÄ ja näin ollen lapsille todennäköisesti pimeän takia aika pelottava...suututtaa todella vanhemmat, jotka vievät pienet lapsensa katsomaan ruumiita!

[/quote] Kuinka moni lapsi on nähnyt jonkun Freddy -kauhuleffan? Ei ainakaan minun lapseni, enkä kyllä minäkään, mutta näyttelyn kävimme katsomassa ja se oli positiivinen yllätys. Näyttelytila ei ollut pimeä eikä ahdistava millään muotoa. Onko ap edes käynyt koko näyttelyssä itse vai ihanko parin kuvan perusteella täällä suuttuneena kirjoittelee?

Vierailija
29/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2013 klo 00:00"]

http://quasiumano.tumblr.com/post/3481143537/gunther-von-hagens

Mitä esim. tuo kuva opettaa meille?

[/quote]

En mä tiedä mitä se opettaa, mutta...miks tuolla naisella on hiukset?????  Siis tiedän kyllä, että monillakin naisilla on hiukset, mutta kun muuten ihot ja kaikki pois ja sit on kuitenkin pitkät hiukset....

Vierailija
30/30 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kävimme koko perhe katsomassa eikä ollut ollenkaan "ällöttävää". Totuushan on , että olemme kaikki nahan alla samanlaisia. Jos aikuinen ei tee suurta haloota "ruumisnäyttelystä" niin uskon, että lapsetkin mielellään katsovat anatomisia ihmeellisyyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän