G: Mitä kotitöitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (9)
en yhtään mitään! Töissä oon sentään ollu.
olen siivonnut koko päivän. en jaksa edes eritellä mitä kaikkea olen tehnyt, olisi helpompaa vastata että mitä en.
No tyhjensin astianpesukoneen. Laitoin ranskikset ja nugetit uuniin. Mulla on raskas vuorotyö ja työputken jälkeen menee yksi päivä palautuessa, olen henkisesti vähän koomassa ja kyvytön touhuilemaan yhtään mitään.
Onneksi meillä on teini joka tykkää laittaa ruokaa niin saatiin ihana illallinen.
laittanut esikoisen aamulla valmiiksi harrastusta varten miehen vietäväksi, käynyt kuopuksen kanssa hänen harrastuksessaan. Siivonnut vähän, pyykännyt 2 koneellista pyykkiä. Pitänyt huolta ystäväperheen lapsesta, joka oli meillä kylässä muutaman tunnin, käytiin pulkkamäessäkin. Mies rupesi tekemään remonttia ja siivosin vähän sen sotkuja. Surffannut av:lla ja netissä muutenkin tämän kaiken lomassa ;) Kohta sihautan siideritölkin auki kun saan lapset nukkumaan.
pessyt lattiat ja vessat, tehnyt ruokaa, laittanut tiskiä, tuulettanut kaikkien petivaatteet.
Ja tietysti laitoin ruokaa. Muuten siivosin jo eilen.
mutta kuivamaan en kyllä oo niitä vielä ripustanut. Siinä ne kotityöt sitten olikin.
Hautajaisreissussa kyllä meni 6 tuntia, muuten olisi meilläkin ollut siivouspäivä. Mutta melko siistiä täällä on kuitenkin. Hautajaisten jälkeen oli vähän uuvahtanut olo, joten lösähdin tähän koneelle.
Eli koko asunto 125 m2 + 2 kylppäriä siivottu: imurointi, lattioiden pesu (osassa asuntoa, parkettia en pyyhi joka kerta), mattojen ja tekstiilien tuuletus, ovien ja kaikkien pintojen pyyhintä, keittiön pintojen huolellinen puhdistus, kylppärien puhdistus, lakanoiden vaihto, pyyhkeiden vaihto, 3 koneellista pyykkiä pesty, roskien vienti, astianpesukoneen tyhjennys ja täyttö. Olen lisäksi ehtinyt lapsen kanssa kaupungille ja toisen kerran ulkoilemaan miehen laittaessa ruokaa. Kohta lapsi menee nukkumaan ja sitten nostan jalat pöydälle :)
imuroinut yläkerran, pessyt kaksi vessaa, tehnyt ruokaa, tyhjentänyt astianpesukoneen ja täyttänyt sen, leiponut sämpylöitä. Ai niin ja viikannut lastenvaatteita kaappiin.
Piti siivota enemmän, mutta en jaksanut. Tuntuu, etten ole tehnyt mitään, vaikka onhan tuossakin jo muutama.