Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Lee Roots FANIT tänne!

Vierailija
19.01.2013 |

Nenne on lahjakas muusikko ja ei tarvinnut mitään ponnahduslautoja julkisuuteensa, vaan on ansainnut kaiken suosion itse taidoillaan ja makealla tyylillään. Ilmoittautukaa kaikki fanit tänne, niin pidetään yhtä kun jotkut kateelliset ei kestä toisten suosiota ja haukkuu täällä kun ei oo muutakaan elämää!!

-Niittivyötyttö

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenne on huippu ja mahtava tyyli. ja voicessakin kehuttiin tyyliä, pukeudun itse samalla tavalla!

Vierailija
2/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on niinku... Kaksi? Buahahahaaaaaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon fanittanu pitkään ja seurannut tän miehen uraa ja tyyliä!

Vierailija
4/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi mukava luonne. oon tavannu henkilökohtasesti ja tiedän hänet vuosien takaa. nenne ei koskaan ryyppää liikaa tai sammu ja on kova lavakarisma

Vierailija
5/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että "teitä" on tasan yksi. Mutta toki se riittää, jos on jakomielitauti riittävän pitkällä.

Vierailija
6/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjattomia pellejä jotka haluaa naamansa lehtiin ja telkkariin. Kansakunta tarvitsee narrinsa.

GOOOOO HENRY!

Vierailija
7/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lakkaa vastaamasta omiin viesteihin.

Vierailija
8/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpa oisinki, koska hän on cool jätkä ja kova tyyli!! Ei henry kehtais ite itteään kehua täällä, on sen verran nöyrä kuitenkin.

Vierailija
9/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpa oisinki, koska hän on cool jätkä ja kova tyyli!! Ei henry kehtais ite itteään kehua täällä, on sen verran nöyrä kuitenkin.

Vai nöyrä? :) Kannattaa tarkistaa sen tarkoitus sanakirjasta. :)

Vierailija
10/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ovat Nenneen törmänneet Helsingin yössä, tietävät kuin veemäinen tyypi hän on - näyttääkin ihan paholaiselta.

Vierailija
11/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ovat Nenneen törmänneet Helsingin yössä, tietävät kuin veemäinen tyypi hän on - näyttääkin ihan paholaiselta.

no kerroppa mitä muka on tehny? enpä usko että ois vittumainen, ku on mukava ja kaveritkin kehuu aina häntä mukavaks.. haiskahtaa kateellisuudelle!

Vierailija
12/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä surkea esitys. DM-fanina ehdin melkein innostua, että joku sitä esittää, mutta pilasi niin täysin kuin vaan voi...

Vierailija
13/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kerroppa mitä muka on tehny? enpä usko että ois vittumainen, ku on mukava ja kaveritkin kehuu aina häntä mukavaks.. haiskahtaa kateellisuudelle!

sille kateellinen. Mulla ei ole koskaan ollut silinterihattua. :(

Vierailija
14/25 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenne on lahjakas muusikko ja ei tarvinnut mitään ponnahduslautoja julkisuuteensa, vaan on ansainnut kaiken suosion itse taidoillaan ja makealla tyylillään. Ilmoittautukaa kaikki fanit tänne, niin pidetään yhtä kun jotkut kateelliset ei kestä toisten suosiota ja haukkuu täällä kun ei oo muutakaan elämää!!

-Niittivyötyttö

Anteeksi mutta eikö Voice of Finland ole eräänlainen "ponnahduslauta julkisuuteen"? Nenne siis yritti ponnahduslautaa - se ei kestänyt vaan katkesi. Ja niin katkesi Nennen lento. Takaisin siis Kallion räkälöihin staraa esittämään. Kyllä ne kaverit selkään taputtelee.

Vierailija
15/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Niittivyötyttö

Hei kaikki fanit!

Olen samaa mieltä. Nenne on lahjakas esiintyjä ja hänellä on monipuolinen lauluääni. Laaja skaala.

Katsotaan vaikka viimeistä videota Icebreakeria.

Vierailija
16/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille kateellinen. Mulla ei ole koskaan ollut silinterihattua. :(

Jos hän olisi niin epämielyttävä ihminen niin miten hänellä voi olla niin laaja ystäväpiiri. Ja tarkotan ystäväpiiri!

Vierailija
17/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oo katsonut sitä ohjelmaa, mutta eiköhän ole aika selvä, että tässä ketjussa yksi ja sama tyyppi esiintyy fanina. Yritti "nokkelasti" vaihtaa kirjoitustyyliäänkin tuossa viimeisessä viestissä.

Vierailija
18/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oo katsonut sitä ohjelmaa, mutta eiköhän ole aika selvä, että tässä ketjussa yksi ja sama tyyppi esiintyy fanina. Yritti "nokkelasti" vaihtaa kirjoitustyyliäänkin tuossa viimeisessä viestissä.

Täällä kyllä menee nokkelakin sarkasmi ihan hukkaan.

Vierailija
19/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ponnahtanut mihinkään. Ei riitä, että joku kehäraakkigroupie kalliosta tietää tyypin..

Vierailija
20/25 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä menee nokkelakin sarkasmi ihan hukkaan.

tosi nokkela sarkasmi vaan ei välttämättä välity kirjoitetussa tekstissä, vaikka itse on ajatellut olevansa hirveän hauska. Tänne kun kirjoittaa niin iso porukka nimettömänä, ettei voi edes nimimerkin perusteella päätellä, että kyseessä ei olekaan tosissaan kirjoitettu viesti.

Summa summarum: kannattaa käyttää enemmän sellaisia markkereita, jotka merkkaavat kirjoituksen sarkasmiksi (tai ironiaksi). Täällä konteksti on kuitenkin sellainen, että se ei automaattisesti tue viestin tulkintaa sarkastiseksi, vaikka kirjoittaja on omassa mielessään sen sellaiseksi ajatellutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi