Mikä on vikana miehessä, joka ei pysty (ov)
olemaan kuin sellaisen naisen kanssa jota inhoaa? Siis ei pysty kunnolliseen ja pitkään parisuhteeseen rakastamiensa naisten kanssa vaan ahdistuu.
Sitten sellaisen on vuosikausia sellaisen naisen kanssa jota ei rakasta vaan lähinnä melkein säälii ja halveksii. Pettää tätä, ei kunnioita puheillaan eikä harrasta seksiä tämän kanssa.
Onko tällaisella miehellä joku häiriö? Ilmeisesti lapsuus on ollut vaikea, mies kertoo toistuvasti ettei äitinsä koskaan kertonut rakastavansa. Lisäksi mies kertoi joskus miettineensä tosissaan isänsä tappamista, koska isä oli niin paha miehen äidille. Mies muuten kertoi kastelleensa vuoteensakin pitkälle yli kouluiän.
Kommentit (5)
mies kuulemma rakasti täydestä sydämestään ja kyllä näytti ja sanoi sen kaikin tavoin. Sitten kuitenkin hän ahdistui ja masentui. Ei siis ollu meillä mitään "toinen nainen"-kuviota, vaan ihan normaalisti alkanut seurustelu ja avoliitto. Mulla ja tällä miehellä on kyllä lapsi.
Tuohan ei ole mikään mukava kaveri. Eikö ole aika samantekevää, mistä tuo johtuu tai mikä nimi tilalla on - käytös on kusipäistä, kierrä kaukaa!
Mä olen varmaan se säälittävä ämmä jota niin halveksii...
Kusipää se on pahimmasta päästä, eikä hän arvosta ihmisiä noin muutenkaan ihmisinä. Ei se suakaan oikeasti rakasta muulloin kuin se "hänelle sopii"... Teatteria koko elämä... Johtunee aika pitkälti "kasvatuksesta"...
Mutta mä säälin häntä myös itse... Ei se pysty rakastaa edes itseään, vaikka niin voisi luulla.
vuodatus kun parisuhteessa oleva mies ei halua erota "säälittävästä" vaimostaan. Vai onko miehellä ja naisella ns. avoin suhde ja he ovat vain toistensa kumppaneita? Onko lapsia?