Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tarvitsisin.Suunto M5 sykemittarin kanssa ongelmia.

Vierailija
19.01.2013 |

Kello on täysin normaali (näyttää ajan ja valikon ja tiedot), mutta harjoitusta aloittaessani se pimenee ja sen jälkeen lukee " hold 2sec". Kun olen painanut 2sec nappulaa tulee kellonajan yms. uudelleen asettaminen ja tämä toistuu kokoajan. Miksi en saa käynnistettyä harjoitusta? Voiko patterin loppuminen oireilla näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös Suunto M5 ja vastaavanlainen ongelma. Harjoitusta aloittaessa kun viidettä kertaa laittaa asetuksia uudelleen, sykemittarin käyttö motivoi aika vähän. Jos joku keksii tähän ongelmaan pysyvän ratkaisun, otan ilolla vastaan :)

Vierailija
2/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanhemman mallinen Suunto ja se on aika syöppö pattereiden suhteen. Sykevyöstä kun patteri oli loppumassa, niin laite varoitti siitä, mutta kun laitteesta oli patteri loppumassa, niin siitä ei tullut varoitusta, laite vaan toimi epämääräisesti.

Patteri taitaa kestää huonoimmillaan alle vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama ongelma, taitaa olla kello huollon tarpeessa.

Vierailija
4/5 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lapsukaiset vaihtakaa patteri

Vierailija
5/5 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan tosi kranttu pattereiden suhteen. Mainostamatta mitään merkkiä, niin vasta merkiltään Dura... -alkuinen patteri toimi. Sitä ennen kokeiltu muun merkkisiä, muun muassa toinen tunnettu Va... -alkuinen uusi tuore patteri (8 vuotta parasta ennen päivään) ei auttanut ongelmaan. Luulin, jo että pa....n möivät. Vaan lopulta siis tuo D... merkkinen toimi (ainoa kelpaava patteri on niin kallis, että toista suuntoa tuskin ostan. Tosin tuskin ostan muutakaan sykemittaria enää).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi