Tunteet kaveria kohtaan, miten lähestyä fiksusti asiassa?
Olemme molemmat naisia ja nyt olen alkanut olla hieman bi-curious. En tiedä haluanko seurustelusuhdetta tai välttämättä seksisuhdettakaan, mutta olen alkanut ainakin kaivata fyysistä läheisyyttä. En halua kuitenkaan olla mikään ahdistelija... Miten tässä etenisi jotenkin nätisti ja hienotunteisesti? Suora puhe aiheesta ei varmaan ole paras idea, kaveri saattaisi pelästyä.
Kommentit (14)
Eli olet yksinäinen ja tylsistynyt. En sinuna sekoilisi mitään.
Mene alan klubeille etsimään kaltaisiasi. Jätä normaalit rauhaan.
Harva asia on niin kuvottava ja naurettava kuin NAINEN tuijottamassa muikeana mun rintoja ja miettimässä "fiksua lähestymistapaa". Yök. Yök.
Miten paljon arvostat kaveriuttanne? Sillä se on hyvin varmasti uhattuna. Sä haluat kokeilla ja toiselle se on muutakin kuin kokeilu. Ei hyvä!
Onko se kaveri hetero? Jos on niin jätä rauhaan. Jos et ole varma tykkääkö naisista, niin voit kai sä sille kertoa, että oot miettinyt myös naisia yleisesti, jos ootte läheisiä ja puhutte intiimeistäkin asioista. Sillehän jää silloin mahdollisuus lähestyä, jos haluaa.
Jos naiskaverilla on ollut pelkkiä miessuhteita niin olisin sinuna hiljaa. Hän on hetero (vaikka olisikin miehiin pettynyt :😀)
No jos haluat menettää kaverisi niin mikäs siinä.
Hoida pääsi kuntoon ja aloita vaikka uusi harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kaveri hetero? Jos on niin jätä rauhaan. Jos et ole varma tykkääkö naisista, niin voit kai sä sille kertoa, että oot miettinyt myös naisia yleisesti, jos ootte läheisiä ja puhutte intiimeistäkin asioista. Sillehän jää silloin mahdollisuus lähestyä, jos haluaa.
Sekin on karmea oletus, että ei heteron kaverin pitäisi olla automaattisesti kiinnostunut ei heterosta kaveristaan. Ei se nyt ihan niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Älä helvetissä lähde tuolle linjalle, siitä ei tule kuin itkua.
Mistä tiedät noin varmasti?
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat menettää kaverisi niin mikäs siinä.
Hylkäisitkö heti kaverisi, jos hän ryhtyisi vähän halailemaan tms?
Vierailija kirjoitti:
Mene alan klubeille etsimään kaltaisiasi. Jätä normaalit rauhaan.
Harva asia on niin kuvottava ja naurettava kuin NAINEN tuijottamassa muikeana mun rintoja ja miettimässä "fiksua lähestymistapaa". Yök. Yök.
Eihän rintojen tuijottaminen ole mikään fiksu lähestymistapa. Sama kuin jos joku kyselisi laihdutusvinkkejä ja ihmettelisit miksi hän yrittää olla lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on karmea oletus, että ei heteron kaverin pitäisi olla automaattisesti kiinnostunut ei heterosta kaveristaan. Ei se nyt ihan niin mene.
Ei kukaan ole niin väittänytkään.
Älä helvetissä lähde tuolle linjalle, siitä ei tule kuin itkua.