Kiss-hiirileikki työpaikan miespuolisen työkaverin kanssa =/
Olen kohta ihan loppu kun en tiedä miten tämä tilanne on ajautunut tällaiseksi, kuten kohta kuvailen teille. Eli...miespuolinen työkaveri, joka erään projektin tiimoilta on mun kanssa töissä samassa jutussa on n. kuukausi sitten osoittanut kiinnostuksensa mua kohtaan ja koska en ollut mitenkään erityisesti ajatellut häntä siinä mielessä, niin hämillääni torjuin hänet (juu, olen tästä aiemmin kirjoittanu, mutta nyt tää stoori jatkuu).
No, kun sitten tarkemmin katsoin ja seurasin häntä häntä, niin olen pikkuhiljaa ihastunut itsekin tähän tyyppiin ja nythän ei asiaa auta, että olemme varattuja tahoillamme molemmat (omat tunnontuskat tästä tietenkin). Olen yrittänyt olla ystävällinen, mies on vuoroin ystävällinen ja sitten kun työkavereita on useita pöydän ympärillä, ei edes katso minuun päin millään lailla, ei vaikka puhuttelen häntä, niin katsoo pöytään tai epäsuorasti vältelleen. Kuitenkin kun kävelen hänen työhuoneensa ohitse, niin huomaan kuinka seuraa mua katseellaan ja jos olen vaikka yksin kahvilla, niin hakeutuu seuraani. Mies on myös silminnähden hermostunut seurassani.
Ongelma on se tämä hänen mielialojensa vaihtelut, välillä tosiaan moikkaa kuuluvasti ja samana päivää välttelee ja on suorastaan töykeä, tätä tapahtuu myös vaikka ollaan kahdestaan samassa huoneessa. En tajua yhtään mitän enää ja oleminen menee vaikeaksi työpaikalla, kun ei tiedä miten päin olla. Projektikin on parivuotinen eli vielä pitkään pitää työskennellä yhdessä. Osaako kukaan kokenut av-mamma sanoa mikä miestä vaivaa ja miten tästä eteenpäin?
Kommentit (9)
..voisin kyllä epäillä vahvasti, että miesraukka on sinuun ihastunut, mutta kokee samanlaisia tunnontuskia kuin sinäkin.
On varmaan kokenut torjutuksi tulemista sinun taholtasi, mutta silti ei pysty pitämään silmiään irti sinusta?!
Välillä koettaa olla välttelevä ja töykeäkin, jotta ei antaisi sinun (ja itsensä) ymmärtää liikoja, mutta toisaalta ei varmaankaan saa tunteitaan hallituksi. Eikä tietenkään kehtaa avata suutaan asiasta...
..voisin kyllä epäillä vahvasti, että miesraukka on sinuun ihastunut, mutta kokee samanlaisia tunnontuskia kuin sinäkin. On varmaan kokenut torjutuksi tulemista sinun taholtasi, mutta silti ei pysty pitämään silmiään irti sinusta?! Välillä koettaa olla välttelevä ja töykeäkin, jotta ei antaisi sinun (ja itsensä) ymmärtää liikoja, mutta toisaalta ei varmaankaan saa tunteitaan hallituksi. Eikä tietenkään kehtaa avata suutaan asiasta...
halusin myös saada jonkun muun mielipidettä onko vain mun kuvitelmaa. Kiitti sun vastauksesta, ap
on kokemusta pian vuoden jatkuneesta vastaavasta tilanteesta, joissa kumpikin on ollut vurotellen kiinnostunut ja sitten ei ja nyt epämääräinen flirttailu vain jatkuu.
alkaa käydä tylsäksi jo. tässä mun tapauksessa mies alkaa vaikuttaa epävarmalta ja päättämättömältä myös.
suosittelen että puhut miehelle suoraan ja pian, jotta tilanne ei mene liian vaikeaksi.
laita sähköposti, jossa kerrot että olit hämmentynyt saamastasi huomiosta vaikka mies oli alusta asti kiinnostava ( pieni valkoinen valhe on tässä paikallaan) voi tietysti kertoa asian suoraankin jos uskallus riittää. (respect siinä tapauksessa :)
kuitenkin pyydät häntä lasilliselle ja käyt kiinni kun kerran tunteita on. jos kuitenkin kyse on vain siitä että haluasit miehen ihailun jatkuvan ja siksi kaihoilet häntä vaikka itseä ei niin kiinosta, jätä kies rauhaan. ei saa vedättää ketään.
Eihän tuollaista käytöstä kenenkään tarvitse sietää.
Puhu kuitenkin ensin asiasta esimiehesi kanssa.
jos olette molemmat tahollanne varattuja?
Flirtin tuoma mielihyvä pitää osata suunnata omaan perheeseen.
kun haluaisi ja toimisi vain järjen mukaan. Olisi minunkin elämä huomattavasti helpompaa, No, katson miten tilanne etenee ja sitten puhun miehen kanssa jos näyttää ettei pysty olemaan normaali. Vielä kiinostaisi, että miten käyttäytyisit itse vastaavassa tilanteessa? Olisit kuin kenen tahansa työkaverin kanssa, puhuisit normisti vai miten kohtaisit töykeuden? ap
jos olette molemmat tahollanne varattuja?
Flirtin tuoma mielihyvä pitää osata suunnata omaan perheeseen.
a) ihqulta
b)aika ällöltä, en pussailisi hiiriä.