Remppamies pitää taukoa (??)
8 työpäivää hän tekikin ahkerasti hommia tuolla. Yhdeksännen päivän aamuna teki töitä kaksi (2) tuntia ja sitten ei mitään. Eilen kymmenentenä päivänä oli käynyt vähän aikaa paikalla ja sitten lähtenyt pois. Mitään näkyvää ei ollut saanut aikaan. Voi helvetti! Ja tää oli luotettava remppafirma, mistä ostettiin pesutilojen remontti.
Mitään eivät ole ilmoittaneet, että jättävät homman kesken. Mitähän nyt pitäisi tehdä?
Kommentit (8)
Jotkin työaikalait ja oikeus lepopäiviinn?
Mikäli remontti valmistuu sovitussa ajassa, ei mielestäni ole mitään syytä ihmetellä r.miehen työaikoja. Vesieristeiden tai saumauslaastin kuivumista, kun pitää odotella ennen seuraavaa työvaihetta. Lisäksi voi olla useampi urakka päällekkäin tai tarvitaan työmiestä myös toisella työmaalla. Nimim. r.alan yrittäjä
On se jännä kun nykyään ihmiset eivät osaa normaalia kanssakäymistä. Onko ap kyräillyt remppamiestä jostain toisesta huoneesta ja saitko edes hei sanottua, kun tuli sisään?
Itse tapaan jutella ihmisten kanssa niin siitä tietää sitten missä mennään.....
On se jännä kun nykyään ihmiset eivät osaa normaalia kanssakäymistä. Onko ap kyräillyt remppamiestä jostain toisesta huoneesta ja saitko edes hei sanottua, kun tuli sisään?
Remppamies kulkee omilla avaimillaan. Koululaiset sanoivat, että miestä ei näkynyt pe iltapäivästä, kun tulivat koulusta.
Millainen soppari teillä on? Ja oikeesti välillä paikkojen pitää kuivuakin
Remppamies kulkee omilla avaimillaan. Koululaiset sanoivat, että miestä ei näkynyt pe iltapäivästä, kun tulivat koulusta.
mitäpä jos tosiaan kysyisit siltä. Problem solved :-D
minkä pitää antaa kuivua ennenkuin voi jatkaa? Kun ei niitä töitä voi vain vetää putkeen..... Esim laattojen laastin kuivuttava ennekuin kuin voi saumata jne