Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään muita joiden mielestä HS pilalla?

Vierailija
19.01.2013 |

Verkkosivujen lukurajoitus: helppo kiertää mutta juttujen kommentoinnin estää, kun siinä pitää olla kirjautunut. Kommentointi on vähentynyt huomattavasti, eivät saa enää poimittua täytettä päivän lehteenkään lukijoilta.

Uusi tabloidikoko: selvä halpaversio, näyttää ihan ilmaisjakelulehdiltä, joita tulee luukusta monta kertaa viikossa. Vaikea lukea, kun limikkäiset osat eroteltava ensin. Nyt-liitettä ei enää liitteeksi tunnistakaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikein surettaa, että ihan instituutioksi muodostunutta Hesaria ei vaan enää ole eikä tule :( Ja miksi samaa kokoa olevat iltapäivälehdet tuntuvat "isommilta" ja jutut on aseteltu jotenkin väljemmin ja isot jutut on saatu tuntumaan isoilta jutuilta.

Uudessa Hesarissa on sellainen piiperryksen maku. Mikään juttu ei NOUSE visuaalisesti ykköseksi. Fonttikin on jotenkin liian moderni ja hento. Ja kuvien valinta (ja ne kaikki värit!) on liian aikakauslehtimäinen. Ja musta tuntuu, että jutut on lyhyempiäkin, alkaa tuntua siltä, että ihan sama olisi lukea uutiset sähköisesti.

Osien erottaminen ennen lukemista on varmaan takoitettu palvelemaan lukijaa, ja mikä ettei, mutta ei se mikään arvovaltainen valtakunnan ykköslehti ole joka pitää säätää ensin oikean järjestykseen.

En siis pidä, mutta ilmankan en osaa olla.

Vierailija
2/4 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa eritellään, mikä kaikki on mennyt Hesarin suunnittelussa vikaan:

http://oma.telemail.fi/veliantti/index.php?article_id=5337

Mulle tulee kotiin kaksi kertaa viikossa ilmaisjakelutabloid, joka on nyky-Hesaria selkeämmän ja paremman näköinen.

En taida enää jatkossa tilata Hesaria, kun vielä asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja täällä on omakin päivälehti. Olen tilannut tähän asti hyvän sunnuntaiosion takia, mutta nyt sekin on pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en järjestele mitenkään, luen sellaisenaan.

Vierailija
4/4 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lehti on pienempi ja vähemmän sivuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi