Olen ysäri-kulmakarva-muodin uhri? Miten kulmakarvoja vois kasvattaa...?
Nypuin niitä aikanaan niin innolla, että ne eivät enää kasva. Nyt vituttaa.
Kommentit (8)
Itse nypin ja nypin ja aina kahden päivän kuluttua taas rehottaa. Ei tietenkään siinä, missä pitäisi, vaan pitkin silmäluomea. Yöks.
Aikoinaan nypin vuosikaudet kaikki kulmakarvat pois kokonaan, nykyään on jo kulmakarvat ja tuuheat onkin, ellei nypi joka päivä.
niin kestopigmentointi olisi varmaan hyvä ratkaisu. Vähän niin kuin tatuointi mutta paljon luonnollisempi, esim. keski-ikäisten naistenkin käyttämä.
Mulla oli kans pitkään ne kauheat ysärikarvat, mutta sitten annoin vaan kasvaa tuuheutta kulmakarvojen alapuolelta. Nypin vain turhat "viuhkat" pois. Nypin siis yli 10 vuotta kulmakarvoja ja luulin etteivät edes kasva takaisin normaaleina mutta olin väärässä. Onneksi. En kaipaa niitä ysäriviiruja enää takaisin! Vievät kieltämättä uskottavuutta aikuiselta naiselta.
revita brow kuulema tosi hyvä,semmone kulmakarvojen kasvattaja
Minäkin ihmettelen miten voi olla mahdollista etteivät kasva? Olen nyt 35 ja nyppinyt kulmia enemmän tai vähemmän säännöllisesti teini-ikäisestä. Tuossa ne vielä vaan rehottavat, jos antaa kasvaa eikä elettäkään että eivät kasvaisi.
Toisaalta yksi mun vanha koulukaveri, vuoden mua nuorempi, hänen kulmakarvansa eivät kai enää kasva, kun hänellä on aina ilman karvoja ja käsin piirretyt.
Mut miksei mulla edes nuo, jota nypin jatkuvasti, voi lähteä kokonaan?
En ole kyllä ikinä nähnyt yksiäkään hienoja tai edes siedettäviä kestopigmentoituja kulmakarvoja. Ihan kamalat!!! Voin toki muuttaa mieleni jos joku linkittää tänne kivannäköiset kestopigmentoidut kulmat, epäilen vaan ettei siinä voi onnistua...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:30"]
En ole kyllä ikinä nähnyt yksiäkään hienoja tai edes siedettäviä kestopigmentoituja kulmakarvoja. Ihan kamalat!!! Voin toki muuttaa mieleni jos joku linkittää tänne kivannäköiset kestopigmentoidut kulmat, epäilen vaan ettei siinä voi onnistua...
[/quote]
Tässä on aika hyvät
http://fabfortysomething.blogspot.fi/2014/01/uudet-kulmat.html
Varsinkin kun ottaa huomioon, että hieman vaalenevat vielä tuosta.
Wou. Onneksi en itse langennut nuorempana samaan!
Hiuksia tai ripsiä on mahdollista (sitä karvatuppea siis) siirtää kulmakarvoihin, jos ei muu auta. Joku on myös tatuoinut itselleen uudet kulmat...