Lasten harrastuksessa, jutteletko muiden vanhempien kansss
vai oletko omissa oloissasi? Siis jos jäät paikanpäälle odottelemaan. Mä oon vaan omissa oloissani ja surffailen puhelimella, kun muut mammat rupattelee siellä keskenään. Olenko outolintu?
Kommentit (5)
mutta ei mulla ole siellä oikein mitään muutakaan tekemistä. :) Yleensä jo muutaman kerran jälkeen löytää ne vanhemmat jotka myös tykkää rupatella. Meillä on lapset kotihoidossa joten harrastuksista löytyy lapselle usein kavereita jotka on tosi tärkeitä.
Hyvä tapa tutustua hitusen harrastuskavereiden vanhempiin/perheisiin. Samalla kuulee harrastuksen osalta yhdestä sun toisesta asiasta.
Meillä kuitenkin lapsilla kilpaharrastus ja treenejä tiheästi. Näiden harrastuskavereiden kanssa lasten tulee oltua suht paljon, sillä treenien lisäksi on kisoja/turnauksia/leirejä yms.
Yleensä juttelen tuttujen kanssa, mutta mielelläni tutustun myös uusiin. Jos ja kun hahmotan että jonkun lapsi on samassa ryhmässä omani kanssa, niin mielelläni otan kontaktia. Nopeasti sitä kyllä huomaa jos joku ei halua, tällöin opin jättämään rauhaan.
mukavia ihmisiä ja aikaa on. Olisi kyllä kummallista istua vaan tuppisuuna jossain takavasemmalla.
Joskus löytyy sellainen hengenheimolainen, että voidaan jotain jutella eikä ole pakkoa ja velvollisuutta sitten seuraavalla kerralla, jos ei huvita. Monesti kuitenkin siellä on ne sisäpiirit ja niiden juttuihin ei pääse mukaan, vaikka kuinka yrittäisi.
En yritä väkisin, eli puuhaan monesti muuta, mutta mielelläni muutaman sanan vaihdan, kun odottavan aika on tunnetusti pitkä.