Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoinen tulossa - kirjavinkkejä?

Vierailija
18.01.2013 |

Meille on tulossa vauva, ja jännittää kovin, miten sen kanssa sitten pärjään. Miten sitä pitää hoitaa käytännössä, mitä sen kanssa tehdään, miten se nukkuu, miten imetetään jne. Elämässäni ei ole ollut muita vauvoja koskaan, minulla ei ole sisaruksia eikä meillä ollut tuttavaperheitä, joissa olisin törmännyt vauvoihin. Olen ihan avuton! Osaisiko joku neuvoa jonkin hyvän opuksen, jossa olisi hyviä käytännön vinkkejä vastasyntyneen (ja vähän vanhemmankin) vauvan jokapäiväiseen hoitoon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin moneen makuun. Suosittelen, että aloitat ihan kirjastosta, niin voit rauhassa tutustua ja etsiä mieleisesi kirjan.

Vierailija
2/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittanut Vicky Iovine. Ei noissa nyt neuvoja varsinaisesti ole, mutta vertaistukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Williams: Vauvanhoito - opas aloittelijoille

Vierailija
4/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennosti vain. Kunhan et pudota, tahallasi satuta tai laiminlyö vauvaa, et voi juuri tehdä mitään ihan hirveän väärin :) Suosittelisin ihan Liisa Keltikangas-Järvisen Tempperamentti kirjaa. Vauvat on jo syntyessään ihan erilaisia ja varustettu omilla tempperamenteillaan. On siis ihan hyvä heti miettiä millainen persoona se oma, vastasyntynyt on.

Vierailija
5/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isäksi ensi kertaa"

Vierailija
6/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa Ritva Kuusiston Imetän ja hoivaan. Itse tykkäsin siitä kovasti.

Vierailija
7/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelen näistä!

Vierailija
8/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=000719823X

(Jos englanniksi lukeminen onnistuu)

Vierailija
9/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli julki kuinka sekaisin se nainen on.

-ohis

Vierailija
10/10 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen vauvakirja on tosi hyvä. Tosi laaja odotuksesta vastasyntyneitten hoitamiseen aina leikki-ikäisten kasvatukseen. Kattaa kyllä koko skaalan :) Itse sain sen juuri synttäri lahjaksi viime keväänä ja kyllä tykkään, on tosi hyvä opus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän