Hyi! Kuinka likaset kännyt teillä? Pyyhin omani Fairyllä kuten myös näppäimistön.
http://www.expressen.se/halsa/mobilen-en-smitthard---sa-slipper-du-bli-…
Aika usein pyyhinkin, mutta pitäisikö pyyhkiä kloriitilla.
Mutta olihan ne lankapuhelintenkin luurit hirmu likaset - YLEENSÄ!
Kommentit (13)
Mä huuhtasen oman luurini rikkihapolla, ja kyn labrassa otattamassa bakteerinäytteen, että onko puhdasta. Uusin tämän kuukausittain.
tutkin iltaisin oman Nokialaiseni mikroskoopilla, jos löytyy tahra niin puhdistan sen topsilla.
kun lattiavahalla sutasen niin johan kiiltää.
Likaantuuhan se taskussa. Siksi säilytän omaa Samsungia minigrip pussissa.
mutta kännykkänsä hän syväpuhdisti pöntössä. Sitkeitä olivat nokialaiset siihen aikaan, kevyt kuivatus ja heti hyrähti käyntiin.
mutta kännykkänsä hän syväpuhdisti pöntössä. Sitkeitä olivat nokialaiset siihen aikaan, kevyt kuivatus ja heti hyrähti käyntiin.
Kodin putkimiestä vielä sekaan ja pyöräytys vessaharjala niin avot!
Vähän väliä luuri tippuu taskusta milloin mihinkin. Viimeksi ongin sen navetan lietekuilusta. Siitä vaan luuri palasiksi, pikainen pyyhintä joka osalle ja vuorokauden kuivaus. Toimii, hajusta huolimatta.
Päivän taskussa pyörittyään puhelin on monesti purun, heinän ja kaikenlaisen pölynöyhdän peitossa. Maitotahroiltakaan se ei yleensä välty. Enpä jaksa sitä alkaa puunaamaan. Ostan uuden sitten kun särkyy.
ettei ne uudet kännykät tunnu kestävän pyyhkimistä millään kostealla.
Tosin minä pyyhin savett super cleaneilla ajoittain, ja jos ei kestä, niin ei voi mitään.
Saa ton hierottua aika paksuun rasvaan useinkin.
Mulla on paha tapa käydä joskus pöntöllä istuessani kännykällä facebookissa. >:)
Varmaan täynnä kolibakteereja ja muuta mukavaa.
Kiva kun muistutit, voisin kokeilla pyyhkäistä sitä jollakin.
on pöpöjä joo, mutta kun en ole niistä sairastunut, niin mitä väliä?
niin mitä väliä...