Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita joilla puolison kanssa täysin erilainen maku tv-ohjelmien suhteen?

Vierailija
18.01.2013 |

rasittavaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa kun harvemmin saa katsoa telkkaa kultansa kainalossa.

Vierailija
2/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla omat ja yksi olkkarissa. Meillä aivan eri maku miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua rassaa se?

Vierailija
4/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä annan yleensä periksi. nytkin tulee joku paluu tulevaisuuteen sadanteen kertaan.

ennen oli makkarissa toinen telkkari mutta en halua sitä enää.

Vierailija
5/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä suhteessa ei ole ongelmaa. Joskus kyllä kaipaa niitä suhteen alkuaikoja, kun köllöteltiin rakastuneina yhdessä sohvalla ja katsottiin jotain aivan kamalaa traktorirallia tai muuta p-kaa, silloin ei ollut kummallekaan niin tärkeää mitä sieltä tuli :-)

Vierailija
6/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi menee arkisin tosi aikasin nukkumaan (on myös rasittava kanavahyppelijä), ja kun meidän koululaisetkin luovuttaa kaukosäätimen mulle ysiltä, kun menevät nukkumaan, saan ihan itse valita ohjelman :). Koitan bongata tallennukselle jotain hyvää välillä, jos ei tulekaan mun tv-aikaan mitään katseltavaa (oon tosi nirso). Jos istun miehen seurassa telkan ääressä, teen käsitöitä tai luen, koska IKINÄ ei pysähdytä minkään mua kiinnostavan ohjelman kohdalle paria sekuntia pidemmäksi aikaa.

On varmasti tosi yleistä, ettei telkka-tai leffamaku käy yksiin. Muistan, että eksän kanssa vuokrattiin aina molemmille oma leffa, koska ikinä ei löydetty mitään kumpaakin kiinnostavaa :DD

Vierailija
7/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tv:tä (tai tallennus)

Meillä on kummallakin oma tv, vhs, dvd - eipä rasita yhtään eikä nosta verenpainetta

Vierailija
8/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin molemmissa olkkareissa telkkarit, yhdessä lastenhuoneessa ja meidän makkarissa. Saadaan katsoa rauhassa lemppariohjelmat.

Vierailija
9/9 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin yksi telkka ja molemmat haluaa katsoa ihan eri ohjelmia. Yleensä mies antaa periksi. Olen kyllä aika paljon iltaisin koneella mutta jos tulee minun ohjelmaani niin mies yleensä kyllä luovuttaa kaukosäätimen (paitsi jos tulee lätkää). Onneksi voi aina tallentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi