Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvamme kuoli ja nyt herää kysymys?

Vierailija
18.01.2013 |

ne epäilee että vauvalla on nefroosi geeni mutta me itse saame päättää otetaanko geenikokeet?maksaako ne mitään meille ja kuinka kauan siinä menee kun tulee vastaukset?auttakaa meitä:(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin testit teille mitään maksavat, jos kerran ovat itse niitä ehdottaneet.

Vierailija
22/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt ihmeessä niiltä, jotka sitä epäilee!!!

Tämä ei ole oikea paikka kysyä, kun kyseessä on noinkin vakava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskin se mitään maksaa.

Kysykää, mutta kannattaa todella ottaa ne kokeet. Aikaa siinä kyllä menee, mutta onhan se hyvä tietää, jos molemmat vanhemmat kantaa tätä geeniä.

Auttaa seuraavissa raskauksissa.

Vierailija
24/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko testeissä menee ja kauanko vastauksissa kestää. Eiköhän ne kysymykset kannata esittää taholle, joka testejä ehdottaa.

Kannattaa myös kysyä, mitä hyötyä ja haittaa tiedosta teille mahdollisesti olisi.

Vierailija
25/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme ruotsin puolella ja se on suomalainen perinnöllinen geeni olen suomenkansalainen ja mun mies ruotsin eli herää kysymys jos ne maksaa jotain ne testit kun meillä ei ole sellaisia rahoja????auttakaaa jos tiedätte:(

Vierailija
26/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvallesi munuaissiirto?

Vierailija
27/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen puolella olette niin ei voi omavastuu olla kovin suuri. Varmaan ne kysyy vaan selvittääkseen, onko vanhemmilla ylipäätään halukkuutta lähteä asiaa tutkimaan.

Vierailija
28/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuoli vauva kohtuun ja halusin ehdottomasti ottaa kaikki testit. Otettiin lapsivesinäyte, verta minusta muistaakseni 11 putkee ja vauvasta tutkittiin kaikki patologilla. Raskaus oli hieman yli puolenvälin. Ei ne maksa mitään teille. En muista tarkkaan kauanko meni vastauksissa. Mutta jälkitarkastuksessa käytiin koko homma sitten puhumalla läpi ja kuultiin tulokset. Meni kai jotain pari viikkoo niihin tuloksiin. Kannattaa pyytää kaikki testit tekemään. Ei sitten myöhemmin jää vaivaamaan mikään.

Ei ole sanoja jotka lohduttaisi teitä. On vain aika joka hioo pahimman kärjen surustanne pois. Vielä tulee aika jolloin suru on helpompi kestää. Voimia ja rakkautta, ottakaa niitä toisistanne. Puhukaa paljon tapahtuneesta. Niin paljon että voitte puhua siitä kyyneleittä. Ikävä ei koskaan katoa. Kaikkea hyvää elämällenne. Tällekin tapahtuneelle on varmasti joku syy. Meille se syy oli kai se että meille oli määrä syntyä kaksoset.

Tasan vuosi enkelivauvamme syntymästä, kannoin samasta sairaalasta ulos 2 lasta. Ei sitä vauvaa kukaan korvaa, mutta tuskaa on helpottanut nämä ihanat lapset.

Vierailija
29/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme ruotsin puolella ja se on suomalainen perinnöllinen geeni olen suomenkansalainen ja mun mies ruotsin eli herää kysymys jos ne maksaa jotain ne testit kun meillä ei ole sellaisia rahoja????auttakaaa jos tiedätte:(

voitais mitenkään osata vastata kysmykseesi? Tai no voin mä vastata että ei maksa mittään! Mutta ei se ole varma tieto. Eli se taho joka testejä ehdottaa selittää tietenkin juurta jaksain teille mitä kustantaa ja mitä tarkoittaa. Pöllö.

Vierailija
30/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvitaan lupa. Todellakin jos tätä suomalaisissa suvuissa esiintyvää nefroosia epäillään, niin ottakaa ihmeessä testit.

En todellakaan usko, että tuossa tapauksessa geenitutkimus maksaa, sillä se auttaa niin paljon tulevaisuuden raskauksissa. Geenitesteissä saattaa mennä kuukausia, näin ovat muut munuaissairaiden vanhemmat kertoneet. Meille niitä ei ole tehty.

Toivon teille kaikkea hyvää, ja osanotto menetyksenne takia.

Terv. Pienen urhean munuaispotilaan äiti.

Vierailija
31/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teettäisin kaikki maailman testit, makso mitä makso

Vierailija
32/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai haluatte tietää, jos kyse on jostain geneettisestä vammasta? Ihan senkin vuoksi, että voitte harkita uskallatteko ottaa riskin, että mahdollisesti seuraava vauvanne kuolee myös.

Vierailija
33/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lukenut kaikkea joten en tiennyt että olette ruotsin puolella. En usko että se maksaa sielläkään. Siskoni asuu ruotsissa ja on aina kehunut että sairaanhoito on parempaa ruotsissa ku suomessa. Kyllä te niistä maksuista selviätte! Soskuun vaan jos ei muuta. Nuo on niin tärkeitä asioita selvittää! Ja tosiaan tulevien raskauksien kannalta erittäin tärkeää! Voimia teille!

Vierailija
34/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi mennäänkö ettenpäin ja mulle tuli vain mielee maksaako se meille jotain niin se ei tiennyt?meillä kuoli vauvamme 4 kk sitten ja patologiset tulokset on tullut mutta miksei ne tehnyt testejä alunperin??ne sanoi että ne menee suomeen ne testit ja siksi mietin että kuka kustantaa???

Vierailija
35/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ihmiset ovat vaan niin julmia!kun ihminen kysyy täällä jos on kanssa tovereita jos joku on kokenut samaa./AP

Vierailija
36/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ihmiset ovat vaan niin julmia!kun ihminen kysyy täällä jos on kanssa tovereita jos joku on kokenut samaa./AP

todennäköistä että juuri tuollainen tilanne on ollut jollain muullakin palstalaisella...

Vierailija
37/37 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin etsit tieto vaikka mistä on vaan niin epätoivoinene olo ?

/AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän