Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on tappanut seksuaalisuuteni

Vierailija
18.01.2013 |

Olin ennen aika seksuaalinen nainen, tykkäsin seksistä ja halusin sitä usein ja paljon. Kun tapasin mieheni, olin täysin himoissa, mutta kumma kyllä hän halusi alussakin seksiä vain kerran pari viikossa. Tai en tiedä, halusiko sitäkään, mutta niin sitä harrastettiin, ja aina miehen aloitteesta. Jos minä yritin tehdä aloitteen, mies torjui minut ihan joka kerta.

Tästä on vuosien saatossa puhuttu paljonkin, ja mies on aina keksinyt selityksiä ja sanonut, että asia muuttuu. On laittanut kaiken oman kokemattomuutensa ja suorituspaineiden piikkiin. Kaksi lasta ollaan onnistuttu kuitenkin saamaan.

No, nyt asia on sellainen, että me ollaan parin vuoden sisään harrastettu seksiä ehkä kaksi kertaa. Lapset on vielä aika pieniä, niin että sekin on vaikuttanut monilla tavoin, mutta eihän tämä nyt normaalia ole. Tykätään molemmat toisistamme todella paljon, läheisyyttä on muussa muodossa, mutta seksiä ei.

Lisättäköön vielä, että mies jäi pari vuotta sitten kiinni maksullisesta seksistä (ei käynyt huorissa varsinaisesti, vaan hieronnassa masturboitavana ja alastomien naisten hierottavana). Tämä oli mulle tosi kova paikka, ja vaikka olen tavallaan päässyt siitä yli, ei seksi miehen kanssa kiinosta minua lainkaan, ei vähääkään.

Olen tätä myötä muuttunut myös fyysisesti. Ennen pidin itsestäni huolta, urheilin, jne. Nyt olen lihonut niin, että läski hyllyy siellä täällä, kuljen usein meikittä ja tukka rasvaisena kotona. Minua ei kiinnosta yrittäkään hurmata ketään, se halu on jotenkin poistunut minusta. Ja se seksi ei nappaa ollenkaan. Välillä mies vinkkaa silmää ja sanoo, että jos taas ruvettaisiin, ja minä sanon että joo, tietysti, mutta en todellakaan halua.

Erotakaan en halua, koska meidän suhde on muuten kaikin puolin erittäin tyydyttävä, mutta kaipailisin vähän kommentteja mielelläni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos numerolle en tiedä miten monta tästä diskurssianalyysin tyylinnäytteestä! Tässäpä tekstianalyysin helmi.

Oletko kuullut puhuttavan esimerkiksi sivulauseista? Jos olisit lainannut nuo kohdat kokonaisina, huomaisit, ettei kokonaisuus ole aivan tuollainen. Vaikka on tietysti mahdollista ja jopa todennäköistä, että kirjoitan epäselvästi.

Jos olet noin hyvin osannut monessa kohdassa lainata eri viestejäni, kumma että sitten lopuksi luet vain ensimmäistä viestiä, johon en siis viittaa.

Oletkohan sinä niitä av:n kuuluja akateemisia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä